اصغری‌مقدم: دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم
اصغری‌مقدم: دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم

‌جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی مقابل آذرخش بندرعباس اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و پیش‌بینی این بازی دشوار و فشرده‌ را می‌کردیم. باید به کادر فنی تیم آذرخش و بازیکنانش تبریک گفت که توانستند تا آخرین دقایق بازی پایاپای پیش بیایند. وی با تقدیر از تماشاگران بندرعباسی و حمایتشان از تیم […]

‌جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی مقابل آذرخش بندرعباس اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و پیش‌بینی این بازی دشوار و فشرده‌ را می‌کردیم. باید به کادر فنی تیم آذرخش و بازیکنانش تبریک گفت که توانستند تا آخرین دقایق بازی پایاپای پیش بیایند.

وی با تقدیر از تماشاگران بندرعباسی و حمایتشان از تیم آذرخش، اضافه کرد: فکر نمی‌کردم در این بازی این میزان فشار بر روی دروازه‌مان ایجاد شود و در طول ۱۲ هفته گذشته شاید دشوارترین بازی خود را در بندرعباس سپری کردیم.

اصغری مقدم با اشاره به اینکه تیم آذرخش به دلیل مشکلات مالی از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد و همین امر بر نتیجه‌گیری‌شان دخیل بوده است، تصریح کرد: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و این سه امتیاز در بندرعباس در ادامه مسابقات به‌طور حتم به کارمان خواهد آمد.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار کرد: علاوه بر دو بازیکن برزیلی فعلی تیم قصد اضافه کردن یک بازیکن برزیلی دیگر به جمع بازیکنانمان راداریم در نیم‌فصل دوم با تمام قوا به میدان برویم.

وی ادامه داد: هدف اصلی‌مان قهرمانی است و در این راه در بین مدعیان اصلی قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا روز پایانی در کورس قهرمانی بیاییم و همچون سه فصل پیش در تبریز جشن قهرمانی بگیریم.

اصغری مقدم در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه همچنان به تیم ملی و حضور در جمع شاگردان ناظم الشریعه فکر می‌کند یا خیر، اذعان کرد: فکر می‌کنم و آن‌هم آرزوی موفقیت برای تیم ملی است. اتفاقاً چند روز پیش سرمربی تیم ملی از دعوتم خبر داده بود که همین‌جا می‌گویم بنده ده سال برای تیم ملی زحمت کشیدم و در سن ۳۷ سالگی دعوتم به تیم ملی معقول به نظر نمی‌آید و امیدوارم جوان‌ها بتوانند جایگزین باتجربه‌ها شوند.

انتهای پیام