یوسفی: پدیده لیاقت ایستادن در بین ۶ تیم بالای جدول را دارد
یوسفی: پدیده لیاقت ایستادن در بین ۶ تیم بالای جدول را دارد

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما در ۲۰ دقیقه اول شروع خوبی داشتیم، اما بعد از آن تراکتورسازی فرصت‌های خوبی را به‌دست آورد. وزش باد هم روی عملکرد دو تیم تأثیر منفی گذاشت، ولی خوشبختانه ما توانستیم یک امتیاز مهم از تبریز بگیریم. هافبک چپ […]

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما در ۲۰ دقیقه اول شروع خوبی داشتیم، اما بعد از آن تراکتورسازی فرصت‌های خوبی را به‌دست آورد. وزش باد هم روی عملکرد دو تیم تأثیر منفی گذاشت، ولی خوشبختانه ما توانستیم یک امتیاز مهم از تبریز بگیریم.

هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده خراسان در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود تراکتورسازی باید چهار گل می‌زد، عنوان کرد: ما نمی‌توانیم انصاف را کنار بگذاریم. تراکتورسازی فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشت، ولی خوشبختانه ما توانستیم دوباره جلوی این تیم خوب نتیجه بگیریم. امیدوارم همیشه گربه سیاه تراکتورسازی بمانیم و در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد گلزنی دوباره‌اش به تراکتورسازی و تکرار اتفاقی که در فصل گذشته هم رخ داده بود، تصریح کرد: من سال قبل در دو بازی رفت و برگشت به تراکتورسازی گل زدم. خوشحالم که هر فصل به این تیم گل می‌زنم. البته در گلی که در این مسابقه به ثمر رساندم وزش باد هم نقش داشت، ولی خوشحالم که گل مساوی را زدم. من در بازی قبلی پنالتی از دست داده بودم و حداقل توانستم آن‌را جبران کنم.

یوسفی از آمادگی تیمش برای تقابل با پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن در سه هفته پایانی نیم‌فصل اول یاد کرد و گفت: ما بازی‌های سختی در پیش داریم، ولی امیدوارم امتیازهای خوبی بگیریم. پدیده این لیاقت را دارد که در بین شش تیم بالای جدول باشد.