آذرخش سرخون نیم فصل را با شکست به پایان برد
آذرخش سرخون نیم فصل را با شکست به پایان برد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم آذرخش بندرعباس عصر امروز در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم دبیری تبریز بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تیم دبیری تبریز با کسب ۲۵ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم آذرخش بندرعباس عصر امروز در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم دبیری تبریز بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تیم دبیری تبریز با کسب ۲۵ امتیاز در جاى سوم  ایستاده است و در این بازى به دنبال آن بود تا با یک پیروزى با عنوان سومى نیم فصل را به پایان ببرند.

شاگردان عباس روزپیکر در تیم آذرخش که تنها ۴ امتیاز دارند با سه امتیاز این بازى و شکست دانشگاه آزاد مى‌توانستند یک پله در جدول بالا بیایند.

دو تیم بازى را هجومى شروع کردند و هنوز چهار دقیقه از بازى نگذشته بود که بازیکن برزیلى دبیرى تبریز به نام جناریو بنیستو دروازه آذرخش را باز کرد.

مشکى و نارنجى پوشان آذرخش که نمى‌خواستند در آخرین بازى دور رفت بازنده باشند بعد از گذشته سه دقیقه از پذیرفتن گل توسط بهزاد میرى‌زاده به گل دست یافتند و بازى را مساوى کردند.

در ادامه بازیکن برزیلى دبیرى تبریز که همه‌کاره تیمش در نیمه نخست بود یک بار دیگر پایش به گل باز شد و گل دوم را براى تیمش به ثمر رساند تا دبیرى با برترى به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم سرعت بازى بالاتر رفت و این نماینده هرمزگان بود که فشار حملات خودش را بیشتر کرد و موفق شد در دقیقه ۲۵ توسط سعید رضوانى به گل دوم برسد و یک بار دیگر بازى را به تساوى بکشاند.

قرمزپوشان تبریزى که به تساوى راضى نبودند و مى‌خواستند با دست پر بندرعباس را ترک نمایند موفق شدند توسط رشید قلى‌پور به گل سوم دست پیدا نمایند و دوباره تیم برتر میدان باشند اما امین نصراله‌زاده اجازه نداد این برترى تبریزها زیاد طول بکشد و گل سوم را براى آذرخش به ثمر رساند.

بازى رو به پایان بود که جواد اصغرى‌مقدم تیر خلاص را زد و بالاخره دبیرى تبریز توانست بر آذرخش غلبه کند و به سه امتیاز این دیدار برسد.

محمد خرم، امیر احمدپور، محمد بنى‌اسدى، بهزاد میرى‌زاده، امین نصراله‌زاده، میلاد چراغى، سینا بخشى، سینا احمدیان‌پور، سعید رضوانى، احسان برتیا، حبیب محمدزاده و محمد زاهدى دوازده بازیکن آذرخش در این بازى بودند که توسط عباس روزپیکر به خدمت گرفته شدند.

براى تیم دبیرى تبریز هم گرتو دى کاروالیو، جناریو بنیسیو، رضا موثق، نعیم سنگ‌فروشى، علیرضا عسگرى، نادر حنیفى، رشید قلى‌پور، بابک اکبرى، حمید احمدى، فرهاد فهیم و جواد اصغرى‌مقدم بازى کردند.