صبای قم به ملوان انزلی باخت/ دومین شکست صبا بعد از ۳ هفته پیروزی
صبای قم به ملوان انزلی باخت/ دومین شکست صبا بعد از ۳ هفته پیروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، با توجه به نتایج موفق صبای قم در سه هفته اخیر رقبات‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان، نماینده قم عصر امروز در دیداری بسیار مهم به دنبال چهارمین برد متوالی این فصل بود تا در جدول رده‌بندی لیگ برتر به صدر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، با توجه به نتایج موفق صبای قم در سه هفته اخیر رقبات‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان، نماینده قم عصر امروز در دیداری بسیار مهم به دنبال چهارمین برد متوالی این فصل بود تا در جدول رده‌بندی لیگ برتر به صدر صعود کند اما متوقف شد.

بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه دوازدهم آذر ماه وارد هفته ششم خود شد و تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از یک باخت و کسب سه پیروزی متوالی در چهار مسابقه قبلی خود از پنج هفته سپری شده بازی‌ها، در یکی از مهمترین بازی‌های این فصل برابر یکی از دیگر از سه رقیب گیلانی مرحله مقدماتی این فصل یعنی ملوان بندر انزلی به میدان رفت.

بازی نوجوانان صبای قم و ملوان بندر انزلی از ششمین هفته نیم‌فصل نخست مرحله گروهی بازی‌های لیگ برتر نوجوانان در شرایطی برگزار شد که دو تیم جدالی نزدیک و نفس‌گیر برای رسیدن به تیم صدرنشین تراکتورسازی تبریز داشتند اما صبای قم در این دیدار نتوانست به سه امتیاز بازی دست یابد.

صبای قم به عنوان تیم دوم جدول گروه دوم لیگ برتر برای تکرار پیروزی در سه هفته متالی این فصل که برابر پور البرز، دخانیات گیلان و سپاهان گیلان به دست آورده بود و تداوم روند‌ پیروزی‌هایی که داشت، این بار مقابل ملوان بندر انزلی دیگر نماینده استان گیلان قرار گرفت و با دو گل تن به شکست داد.

شاگردان محسن یزدی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هوای سرد زمستانی امروز، برابر تیم نوجوانان ملوان بندر انزلی موقعیت‌های متعددی برای رسیدن به گل داشتند اما توپ‌ مهاجمان این تیم در این دیدار به ثمر ننشست تا تیم ملوان دو بار دروازه صبا را گشوده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

در این دیدار حساس مهدی امیری‌نژاد کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان صبای قم که از قضا گل برتری این تیم در دیدار هفته پنجم مقابل سپاهان گیلان را به ثمر رسانده بود، به دلیل محرومیت در ترکیب اصلی نماینده فوتبال قم حضور نداشت و صبا نتوانست روند موفقیت‌ها و پیروزی‌های خود را ادامه بدهد.

این نتیجه موجب رقم خوردن دومین باخت تیم نوجوانان فوتبالیست‌ صبای قم در ۶ هفته سپری شده از مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شد، در حالی که صبا بعد از استراحت در هفته نخست لیگ، نخستین بازی خود از فصل جاری بازی‌های فوتبال نوجوانان را در تبریز برابر گسترش‌فولاد یکی از دو رقیب تبریزی حاضر در گروه دوم با دو گل باخته بود.

سپس نماینده فوتبال قم در هفته سوم در قم میزبان تیم نوجوانان پور البرز بود که با با یک گل حریف خود مغلوب کرد و با برتری قاطع چهار بر صفر در میهمانی تیم دخانیات گیلان در هفته چهارم، در هفته پنجم نیز در ورزشگاه تختی قم پذیرای سپاهان گیلان بود و با یک گل چهارمین بازی این فصل را کسب کرد.

باخت هفته ششم تیم نوجوانان صبای قم در مقابل تیم فوتبال نوجوانان ملوان بندر انزلی موجب شد تا نوجوانان صبا در جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی بازی‌های این فصل از پنج بازی ۹ امتیازی اندوخته باشد و بعد از این دیدار آماده مصاف هفته هفتم و پایانی مرحله گروهی در مقابل تراکتورسازی تبریز شود.