رجب‌زاده: از هت‌تریک تبریزی خوشحالم/ پیکانی‌ها را به خوبی کنترل کردیم
رجب‌زاده: از هت‌تریک تبریزی خوشحالم/ پیکانی‌ها را به خوبی کنترل کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: خدا را شکر در دیداری که هوا بارانی بود و شرایط زمین خیلی در نتیجه تاثیرگذار بود تیم ما خیلی خوب بازی کرد و بچه‌ها توانستند بازیکنان تیم حریف را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: خدا را شکر در دیداری که هوا بارانی بود و شرایط زمین خیلی در نتیجه تاثیرگذار بود تیم ما خیلی خوب بازی کرد و بچه‌ها توانستند بازیکنان تیم حریف را کنترل کنند.

وی ادامه داد: در جریان بازی از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کردیم. روزی بود که باید انرژی بیشتری می‌گذاشتیم و از اتفاقات و حواشی که بر اثر شرایط زمین اتفاق می‌افتاد جلوگیری کنیم. در این مسئله موفق بودیم و توانستیم با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره هت‌تریک مرتضی تبریزی در این دیدار بیان کرد: از اینکه مرتضی موفق بود خوشحالم. او همه توانش را گذاشت و امیدوارم بتوانیم این راه را ادامه بدهیم.

وی تصریح کرد: امروز روزی بود که هر اتفاقی برای هر تیمی می‌توانست رخ دهد و خوشحالم که توانستیم در این زمین لغزنده بازی را به سود خود به پایان برسانیم.