سهرابی: با همین کادر فنی به کارمان ادامه می‌دهیم/ مدام بدشانسی می‌آوریم
سهرابی: با همین کادر فنی به کارمان ادامه می‌دهیم/ مدام بدشانسی می‌آوریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرمعصوم سهرابی در مورد بازی دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز اظهار داشت: با وجود اینکه هفت الی هشت بازیکن مصدوم داشتیم به نظرم بازی خوبی را ارائه دادیم، ولی در کسب نتیجه ناموفق بودیم. دلیل این موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرمعصوم سهرابی در مورد بازی دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز اظهار داشت: با وجود اینکه هفت الی هشت بازیکن مصدوم داشتیم به نظرم بازی خوبی را ارائه دادیم، ولی در کسب نتیجه ناموفق بودیم. دلیل این موضوع هم بدشانسی است. ما به صورت مدام بدشانسی می‌آوریم و نمی‌دانم چطور باید مقابل این موضوع بایستیم.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات دیدار تیمش مقابل پرسپولیس افزود: در حالی که با یک بازیکن کمتر کار را ادامه می‌دادیم یک پنالتی به دست آوردیم و دو موقعیت تک به تک نیز از دست دادیم. من نام این از دست دادن موقعیت‌ها را بدشانسی می‌گذارم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پاسخ به این پرسش که «با وجود هفت شکست پیاپی بازهم با خطیبی ادامه خواهید داد»، گفت: بله هیئت مدیره تصویب کرده و از ما خواسته است که با همین کادر فنی به کارمان ادامه دهیم. ما هم فعلاً نمی‌خواهیم به ترکیب کادر فنی‌مان دست بزنیم.