طارمی صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد/ درگیری لفظی دو پرسپولیسی
طارمی صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد/ درگیری لفظی دو پرسپولیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار پرسپولیس مقابل ماشین سازی از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال همچنان حاشیه‌های جالبی در پی دارد. *از طریق بلندگوی ورزشگاه آزادی اعلام شد حدود ۲۵ هزار نفر در استادیوم حاضر هستند. *اعتراض رسول خطیبی به محمدرضا فغانی داور این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار پرسپولیس مقابل ماشین سازی از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال همچنان حاشیه‌های جالبی در پی دارد.

*از طریق بلندگوی ورزشگاه آزادی اعلام شد حدود ۲۵ هزار نفر در استادیوم حاضر هستند.

*اعتراض رسول خطیبی به محمدرضا فغانی داور این دیدار تقریبا با هر سوت افزایش یافت.

*در دقیقه ۷۰ داور این مسابقه به سود ماشین سازی اعلام پنالتی کرد که در این صحنه رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی مثل دوران فوتبالش به شادی گل پرداخت! هر چند این پنالتی در نهایت گل نشد.

*اعتراض برانکو ایوانکویچ به عملکرد داور بازی در نیمه دوم شدت یافت که اوج این اعتراض دقایقی پس از هدررفتن پنالتی ماشین سازی رخ داد زمانی که فغانی در نزدیکی نیمکت پرسپولیس مشغول اداره بازی بود.

*مهدی طارمی از سوی هواداران پرسپولیس در نقاط مختلف ورزشگاه بارها مورد حمایت قرار گرفت.

*با وجود حمایت شدید هواداران پرسپولیس از طارمی اما این بازیکن در طول بازی چندین موقعیت گل را از دست داد تا باعث عصبانیت هواداران شود و صدای آنها را درآورد. جالب اینکه بازیکنان پرسپولیس هم با تکان دادن دست‌های خود به عملکرد این بازیکن معترض بودند.

*هواداران پرسپولیس با استفاده از شعارهایی همراه با ریتم طبل بار دیگر اقدام به توهین علیه استقلالی‌ها کردند.

* زمانی که مهدی طارمی با صادق محرمی تعویض شد، از سوی هواداران مورد تشویق قرار نگرفت.

*در زمان تعویض ولادیمیر پریموف این بازیکن اوکراینی به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* در دقیقه ۸۱ وقتی پاس رامین رضاییان به طارمی نرسید این بازیکن بابت این مسئله عصبانیت خود را بروز داد و با حرکت دادن دستش به رضاییان اعتراض کرد. رضاییان هم در این صحنه معترض بود و این دو بازیکن برای لحظه‌ای درگیری لفظی پیدا کردند

* پس از پایان بازی، رسول خطیبی به سمت برانکو ایوانکوویچ و کریم باقری رفت و همدیگر را در آغوش گرفتند.