اعتراض هواداران تراکتور به اخباری/جمع شدن آب در جایگاه خبرنگاران
اعتراض هواداران تراکتور به اخباری/جمع شدن آب در جایگاه خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز با پدیده در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند. نیمه دوم این دیدار در حالی پیگیری می‌شود که بیش از ۷ هزار نفر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی حضور دارند.  […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی تبریز با پدیده در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند.

نیمه دوم این دیدار در حالی پیگیری می‌شود که بیش از ۷ هزار نفر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی حضور دارند. 

* بازیکنان هر دو تیم به احترام حادثه دلخراش قطار تبریز به مشهد دسته گل‌هایی روی بنر تصویر درگذشتگان که در کنار زمین چمن وجود داشت، گذاشتند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه امروز همگی پیراهن مشکی به تن کردند. 

* هواداران تیم تراکتورسازی به دلیل گل بدی که اخباری دروازه‌بان تیم تراکتورسازی دریافت کرد ناراحت بودند و به شدت اعتراض می‌کردند.

* هوای ورزشگاه به دلیل بارش باران بسیار سرد است. 

* جایگاه خبرنگاران به دلیل بارش باران پر از آب شده و این موضوع برای خبرنگاران دردسرساز شده است. 

* ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی ۷ هزار نفر جای دارد اما به دلیل اینکه امروز صندلی‌های ورزشگاه به دلیل بارش باران خیس شده همه حاضرین در ورزشگاه این دیدار را سرپا تماشا می‌کند و به همین دلیل تعداد حاضرین در ورزشگاه بیش از ۷ هزار نفر است.