“گردان” سبز پوشید، تراکتور مشکی/پرشورها با جان‌باختگان حادثه قطار همدردی کردند+ عکس
“گردان” سبز پوشید، تراکتور مشکی/پرشورها با جان‌باختگان حادثه قطار همدردی کردند+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و پدیده امروز (جمعه) در حالی از ساعت ۱۴ در استادیوم اختصاصی تیم تراکتورسازی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این دیدار حواشی در پی دارد: علی‌رغم بارش‌هایی که از بامداد امروز در تبریز آغاز شده بود، در حال […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و پدیده امروز (جمعه) در حالی از ساعت ۱۴ در استادیوم اختصاصی تیم تراکتورسازی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این دیدار حواشی در پی دارد:

علی‌رغم بارش‌هایی که از بامداد امروز در تبریز آغاز شده بود، در حال حاضر وضعیت جوی استادیوم برای برگزاری بازی کاملاً مساعد است. بارش باران از حدود ۲ ساعت پیش به‌طور کامل قطع‌شده و آفتاب هم طلوع کرده است. حدود ۵ هزار هوادار در استادیوم حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند. همه هواداران حاضر در ورزشگاه، طرفدار تراکتورسازی هستند. بازیکنان تیم تراکتورسازی در دیدار مقابل پدیده در جهت گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان سانحه قطار تبریز – مشهد با لباس‌های مشکی‌رنگ به میدان رفته‌اند. همچنین بسیاری از هواداران تبریزی هم با پیراهن‌های مشکی‌رنگ روی سکوها نشسته‌اند. پیش از آغاز بازی هم بازیکنان ۲ تیم با اهدای یک شاخه گل به درگذشتگان حادثه تروریستی حله و سانحه قطار تبریز-مشهد، ادای احترام کردند. همچنین یک دقیقه سکوت پیش از آغاز بازی برقرار و فاتحه‌ای قرائت شد. برخی از هواداران تراکتورسازی هم بادکنک‌های مشکی‌رنگ با خود به همراه داشتند که پیش از شروع مسابقه آنان را جهت همدردی با کشته‌شدگان حادثه تصادف تبریز – مشهد به اهتزاز در آوردند. بازی با بیش از ۵ دقیقه تأخیر آغاز شد. دلیل این تأخیر، هم‌رنگ بودن پیراهن شهاب گردان دروازه‌بان تیم پدیده با لباس بازیکنان تیم تراکتورسازی بود. گردان ابتدا لباس مشکی به تن کرده بود که داور از آن ایراد گرفت و او مجبور شد لباس سبز رنگ بپوشد. پیش از آغاز مسابقه، کادر فنی تیم تراکتورسازی به‌رسم میهمان‌نوازی به سمت نیمکت تیم پدیده رفته و به کادر فنی این تیم خوش‌آمد گفت. در یکی از صحنه‌ها، نیمکت‌نشینان تیم تراکتورسازی اعتقاد داشتند که توپ از خط خارج شده و داور باید برای این تیم یک ضربه کرنر می‌گرفت که داور چهارم، مربیان تراکتور را به آرامش دعوت کرد. فرزاد حاتمی، زننده گل نخست تیم تراکتورسازی پس از گلی که به ثمر رساند، عبارت "آذربایجان تسلیت" را از زیر پیراهن خود نشان داد و خوشحالی نکرد.