نظر نهایی میراث فرهنگی پیرامون احداث پارکینگ در محدوده ارک علیشاه تبریز
نظر نهایی میراث فرهنگی پیرامون احداث پارکینگ در محدوده ارک علیشاه تبریز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، مرتضی آبدار اظهار داشت: مدیران و کارشناسان معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور انجام بررسی‌های نهایی در تبریز حضور یافتند. وی افزود:  […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، مرتضی آبدار اظهار داشت: مدیران و کارشناسان معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور انجام بررسی‌های نهایی در تبریز حضور یافتند.

وی افزود:  مدیران و کارشناسان معاونت میراث فرهنگی کشور مطابق برنامه اعلام شده به منظور بررسی‌های نهایی و تطبیق مستندات موجود با نقشه‌برداری فنی و ژئوفیزیکی دیروز پنج‌شنبه در تبریز و محل ارک علیشاه حضور پیدا کردند.

آبدار خاطرنشان کرد: پس از تشکیل شورای فنی سازمان، در اوایل هفته آینده و طرح نظرات کارشناسان در شورای یاد شده نظر نهایی معاونت میراث فرهنگی سازمان پیرامون احداث پارکینگ در محدوده ارک علیشاه تبریز اعلام می‌شود.

وی تصرسیح کرد: طبق اعلام و توافق صورت گرفته با بنیاد محترم مصلی تا زمان اعلام نتیجه قطعی از سوی معاونت میراث فرهنگی کشور، توقف عملیات ساختمانی به قوت خود باقی است.