۸ کشته و زخمی در تصادف پژو با سایپا در محور خوی به تبریز
۸ کشته و زخمی در تصادف پژو با سایپا در محور خوی به تبریز

سرهنگ عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از بروز سانحه رانندگی در محور خوی به تبریز خبر داد و اظهار داشت: این سانحه رانندگی شب گذشته به وقوع پیوسته است. وی با بیان اینکه در این خصوص دو خودرو سایپا و پژو با هم برخورد کرده‌اند، تصریح کرد: براثر وقوع این […]

سرهنگ عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از بروز سانحه رانندگی در محور خوی به تبریز خبر داد و اظهار داشت: این سانحه رانندگی شب گذشته به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه در این خصوص دو خودرو سایپا و پژو با هم برخورد کرده‌اند، تصریح کرد: براثر وقوع این سانحه دو نفر از سرنشینان خودروها به دلیل شدن جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه علاوه بر این در این حادثه شش نفر دیگر نیز مصدوم شده‌اند، ادامه داد این افراد سریعاً به کمک نیروهای هلال‌احمر و بهداشت و درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی با تأکید بر رعایت هر چه بیش‌تر قوانین راهنمایی و رانندگی، یادآور شد: باید رانندگان به منظور کاهش میزان تصادفات، در این زمینه بیش‌تر دقت کنند.

فرمانی با بیان اینکه عمده تصادفاتی که در استان آذربایجان غربی به وقوع می‌پیوندد ناشی از سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو است، اظهار داشت: با رعایت هر چه بیش‌تر قوانین شاهد کاهش تصادفات نیز خواهیم بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های استان براثر بارش برف و باران، یادآور شد: لازم است خودروهایی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند با احتیاط نسبت به تردد در محورها اقدام کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون بارش برف و باران در اغلب محورهای استان در جریان بوده و از عصر امروز با وزش باد شاهد بروز کولاک در نقاط برف‌گیر استان نیز خواهیم بود.