بانک سرمایه صدرنشین ماند/ پیروزی ذوب‌آهن مقابل پارسه
بانک سرمایه صدرنشین ماند/ پیروزی ذوب‌آهن مقابل پارسه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان، ظهر امروز سه دیدار برگزار شد که تیم‌های بانک سرمایه، ذوب‌آهن و سایپا حریفانشان را شکست دادند. بانک سرمایه با پیروزی ۳ بر صفر(۲۵ بر ۱۵- ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۱۷) […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان، ظهر امروز سه دیدار برگزار شد که تیم‌های بانک سرمایه، ذوب‌آهن و سایپا حریفانشان را شکست دادند.

بانک سرمایه با پیروزی ۳ بر صفر(۲۵ بر ۱۵- ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۱۷) مقابل شهرداری تبریز صدرنشین ماند. در حساس‌ترین دیدار هفته ذوب‌آهن مقابل پارسه تهران قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر موفق به کسب برتری شد.

سایپای تهران نیز با برتری در دیدار امروز اولین برد خود را کسب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از فارس، تیم بانک سرمایه در یک اقدام ارزشمند با توجه به حادثه‌ای که در قطار تبریز ـ مشهد رخ داده بود، به بازیکنان حریف یک شاخه گل اهدا کردند، همچنین تیم بانک سرمایه بنر تسلیتی را به همین مناسبت نصب کرده بود و مسئولان این تیم به تیم شهرداری تبریز تابلوی حرم مطهر امام رضا(ع)‌را نیز هدیه دادند.

نتایج کامل به شرح زیر است:

بانک سرمایه ۳ – شهرداری تبریز صفر

ذوب‌آهن ۳ – پارسه صفر

سایپا ۳ – پارس صفر