ویسی: تیم‌های تبریزی خوب بسته شده‌اند/نبود غایبان برای ما مشکل ساز نمی‌شود
ویسی: تیم‌های تبریزی خوب بسته شده‌اند/نبود غایبان برای ما مشکل ساز نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی سختی در پیش داریم امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با دست پر تبریز را ترک کنیم. وی در مورد تیم‌های تبریزی حاضر در لیگ برتر افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی سختی در پیش داریم امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با دست پر تبریز را ترک کنیم.

وی در مورد تیم‌های تبریزی حاضر در لیگ برتر افزود: تیم‌های تبریزی بسیار خوب بسته شدند و هر سه تیم در یک سطح هستند. گسترش تیم خوب و پر مهره‌ای است تیم ما هم آمادگی کامل را دارد برای کسب برد به اینجا سفر کردیم. می‌خواهیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد محرومان و مصدومان تیمش و غیبت خلیل‌زاده و کولی‌بالی، تصریح کرد: حضور این نفرات برایمان مثبت است اما نبودشان ما را با مشکل روبرو نمی‌کند. بازیکنان جوانان تیم خود را به خوبی نشان دادند. به آنها ایمان کاملی داریم و می‌توانند جایگزین خوبی برای نفرات اصلی باشند.

ویسی در مورد اینکه آیا از تعطیلات متضرر شدند، گفت: ‌تعطیلات روی کار اثر می‌گذارد اما این برنامه از قبل به ما داده شده است. تعطیلات خوب نیست اما این برنامه را از قبل می‌دانستیم اگر تیمی مخالف تعطیلات بوده است از قبل نباید این مسئله را می‌پذیرفت. حالا که تعطیلات را قبول کردند باید با برنامه‌ریزی کار خود را پیش ببرند. باید با این مسئله بسازیم و برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. اگر تیم‌ها بعد از تعطیلات ببرند چیزی نمی‌گویند اما اگر ببازند می‌گویند لیگ را تعطیل کردند دچار مشکل شدند. این حرف‌ها شایسته نیست. باید در این شرایط کار کنیم.

وی در مصدومیت پدرو، خاطرنشان کرد: کتفش روز گذشته در تمرین در رفت و دچار مصدومیت شده است.

سرمربی سپاهان در مورد استقبال کم هواداران از مسابقات،‌گفت:‌هواداران در سرما و گرما کنار ما هستند اما متاسفانه در ورزشگاه امکانات لازم را برای هواداران نداریم. وقتی فصل عوض می‌شود و هوا سرد می‌شود هوادداران رغبت کافی برای حضور در ورزشگاه را ندارند ما باید برای آنها امکانات لازم را فراهم کنیم.