نتیجه پیگیری‌های علت حادثه قطار تبریز- مشهد به سرعت اعلام شود
نتیجه پیگیری‌های علت حادثه قطار تبریز- مشهد به سرعت اعلام شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان حادثه قطار تبریز-مشهد که در میدان شهدای تبریز برگزار شد اظهار داشت: این جان سوختگان اهل‌بیت به جای زیارت ضریح حضرت به خدمت خود حضرت رسیدند و همه را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان حادثه قطار تبریز-مشهد که در میدان شهدای تبریز برگزار شد اظهار داشت: این جان سوختگان اهل‌بیت به جای زیارت ضریح حضرت به خدمت خود حضرت رسیدند و همه را داغدار کردند. 

وی با اشاره به اینکه این حادثه نه تنها برای خانواده‌ها و برای آذربایجان، بلکه برای کل ایران بسیار جان‌سوز بود، تصریح کرد: بنده به نمایندگی از مقام معظم رهبری، پیام تسلیت و تعزیت ایشان را به مردم آذربایجان ابلاغ کرده و صبر و اجر مسئولت می‌نمایم. 

وی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم آذربایجان برای بدرقه این جان‌باختگان، خاطر نشان کرد: از اعضای کابینه، معاونان رئیس‌جمهور و خدام آستان قدس رضوی هم که برای همدردی با مردم آذربایجان در تبریز حضور یافته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم. 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت: هر کس در مسیر حقیقت و اطاعت اولیا الله حرکت کند، او را اگر درک کند، بدون حساب وارد بهشت می‌شود که خوشا به حال این مسافران. 

آیت الله مجتهدشبستری با یادآوری بازداشت ۴ نفر از مقصرین حادثه قطار تبریز-مشهد، ادامه داد: از طرف هر سه قوه تحقیق تا حصول نتیجه ادامه دارد.  

وی با تأکید بر اینکه باید از تکرار قضایا جلوگیری کنیم، گفت: انتظار ملت اعلام نتیجه سریع پیگیری‌ها است تا داغدارن تسلی یابند.