هیأت دولت و مسؤولان آذربایجان‌شرقی به جد پیگیر حادثه ریلی تبریز هستند
هیأت دولت و مسؤولان آذربایجان‌شرقی به جد پیگیر حادثه ریلی تبریز هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز صبح امروز آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری در تشییع زائران آسمانی حادثه ریلی تبریز به مشهد اظهار کرد: این حادثه دلخراش هرگز از ذهن مردم پاک نخواهد شد و هر سال طبق رسوم مردم آذربایجان و ارادتی که به ائمه اطهار دارند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز صبح امروز آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری در تشییع زائران آسمانی حادثه ریلی تبریز به مشهد اظهار کرد: این حادثه دلخراش هرگز از ذهن مردم پاک نخواهد شد و هر سال طبق رسوم مردم آذربایجان و ارادتی که به ائمه اطهار دارند یادشان گرامی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این حادثه ۴۸ نفر از همشهریان در گذشته‌اند و علاوه بر خانواده‌ها همه مردم ایران را داغدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه پیگیری این موضوع را دولت بسیار مهم اعلام کرده گفت: هیأت دولت و مسؤولان استانی به جد دنبال و پیگیر این قضیه هستند تا مسببین و عاملین به مجازات خود برسند.

وی تصریح کرد: تا امروز چهار نفر از عاملین دستگیر شده و همچنین تا بررسی دقیق و ارائه نتیجه آخر همچنان پیگیر خواهیم بود.

آیت‌الله مجتهد‌شبستری در بخش دیگر به شهادت چندین هم وطن و زائر امام حسین در انفجار حله را یادآور شد و گفت: علت این انفجار همان راهپیمایی اربعین حسینی بود که دشمنان اسلام طاقت دیدن چنین وحدتی را نداشتند و دست به چنین اقدامی زدند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: تجمع ۲۰ میلیونی در یک روز طاقت را از دشمن گرفت ولی بدانند که هر سال بر تعداد محبان امامان افزوده خواهد شد.

وی یادآور شد: مردمی که زیر پرچم الهی قرار داشته و ارادت بر ائمه اطهار دارند هر سال محکم‌تر از‌ سال‌های گذشته شعار لبیک یا حسین را سر خواهند داد و این شعار ابدی امت قهرمان اباعبدالله حسین(ع) است.