مدیران بی لیاقت استانی استعفا دهید
مدیران بی لیاقت استانی استعفا دهید

  اویاقلیق: آماده نبودن چمن ورزشگاه یادگار امام علیرغم گذشت مدتی زیاد از سررسید وعده مسئولین امر ، اعتراض هواداران تیم های آذربایجان را برانگیخته است و باعث شده است تا علاوه بر اعتراض به روند مدیریتی ورزش استان در ورزشگاه محل بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس ، مطالبی در رابطه با ضعف مدیریت […]

۱۶۰۹۴۱۴

 

اویاقلیق: آماده نبودن چمن ورزشگاه یادگار امام علیرغم گذشت مدتی زیاد از سررسید وعده مسئولین امر ، اعتراض هواداران تیم های آذربایجان را برانگیخته است و باعث شده است تا علاوه بر اعتراض به روند مدیریتی ورزش استان در ورزشگاه محل بازی تیم های تراکتور و پرسپولیس ، مطالبی در رابطه با ضعف مدیریت ورزش استان توسط کاربران فضای مجازی دست به دست شود.

یکی از این یادداشتها که به دست ما رسیده است را ملاحظه می فرمائید:

بی شک مسئولان استانی در موضوع چمن استادیوم یادگار امام تبریز مقصر بودند چرا که سوء مدیریت این افراد از گذشته بر هواداران تراختورسازی اثبات شده و همچنین طرفداری مسئولان استانی با پهن شدن چمن داخلی با عنوان اقتصاد مقاومتی، جزو اولین افراد مقصر در پروژه چمن استادیوم یادگار امام بشمار می‌روند.

۱- جناب جواد شگلانی شما یکی مقصران اصلی نابودی چمن استادیوم یادگار امام هستید!!! سوء مدیریت و بی لیاقتی شما در منصب رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی بر همه روشن است!!! چه چیزی از فوتبال آذربایجان طلب کارهستی که محکم به صندلی ریاست خود چسبیدی؟!!!

عملکرد و دست آورد های مدیریتی شما در ریاست هیئت فوتبال آذربایجان شرقی چیست؟!!!

شما مقصر اصلی مشکلات فوتبال آذربایجان شرقی هستید؟!!!

شما یکی از افرادی هستید که در حوادث بازی تراختور_نفت تهران دخیل هستید!!!!  شما با عوامل فدراسیون فوتبال همکاری کرده و مانع قهرمانی تراختورسازی شدید!!!!

چرا اجازه بازی در استادیوم باغشمال را نمی دهید؟!!!  چرا فروسوده بودن استادیوم را بهانه می کنید!!!؟  مگر در سفرهای ریاست جمهوری از این استادیوم نمی شود!!!؟

جناب سردارشگلانی آفت شما جان فوتبال تبریز را گرفته!!!!

شما هیچ وقت به مصلحت تیم های فوتبال تبریز عمل نکردید بلکه برعکس همیشه بر علیه تیم های فوتبال تبریز قدم برداشته اید!!!!!

جناب شگلانی خجالت هم خوب چیزی است، مصاحبه میکنید مکان بازی تراختور_پرسپولیس به ما ربطی ندارد؟!!! اما در روز بازی از هواداران می خواهید به استادیوم نیایند؟!!!

جناب شگلانی، چرا حتی یک بار به پهن شدن چمن فضای سبز شهرداری در استادیوم یادگار امام اعتراض نکردید!!!؟ بلکه با عنوان اقتصاد مقاومتی حمایت کردید؟!!!

همکاری شما با دلال ها و منفعت طلبان برای نابودی پروژه چمن استادیوم یادگار امام برما ثابت شد!!!!!

جناب شگلانی گویا مطلع شدید که برای کمپ تیم ملی چمن هلندی وارد خواهند کرد!!! به چه دلیل چمن وارداتی تراختورسازی از ترکیه با اقتصاد مقاومتی منافات دارد اما چمن هلندی تیم ملی اقتصاد مقاومتی را شامل نمی شود؟!!!!!

جناب شگلانی به این فکر نکردید چرا سازمان نباتات جلوی واردات چمن هلندی برای کمپ تیم ملی را نمی گیرد؟!!!!

شگلانی مدیر بی لیاقت نمی خواهیم، لطفاً استعفا دهید و محترمانه بروید.

 

۲- جناب جمشید نظمی رئیس اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی بدون شک شما جانشین خلفی برای شروین اسبقیان هستید!!!!

خیانت هایی که شروین اسبقیان علیه ورزش استان آذربایجان شرقی انجام دادند هیچ دشمنی قادر به انجام آن ها نبود. نمونه بارز ماجرای بازی تراختور_نفت در لیگ چهاردهم

شروین اسبقیان با خوش خدمتی برای وزیر ورزش سابق(گودرزی)هم اکنون سرپرست فدراسیون ژیمناستیک می باشد.

جمشید خان نظمی!! شما نیز ادامه دهنده راه شروین اسبقیان هستید!!!!

بی شک زمانی که جنابعالی از طرف وزارت ورزش به ریاست اداره ورزش و جوانان منصوب شدید ، گمان کردیم یک جای کار می لنگد!!!  مدیریت افتصاح جنابعالی در تراختورسازی در یاد همه مانده چه کارهایی که علیه هواداران وتیم تراختورسازی انجام دادید!!!!!

واقعاً شما در پروژه یادگار امام نقش مهمی برای ورزش دوستان آذربایجان شرقی بازی کردید!!! شما میتوانستید از نابودی پروژه چمن استادیوم یادگار امام جلوگیری نمایید!! چرا به طرفداری از دلال ها و دشمنان ورزش آذربایجان پرداختید و با موضوع اقتصاد مقاومتی از کارهای آنها حمایت کردید و هر روز وعده های دروغین به هواداران دادید؟!!!

شما می توانستید دست دلال ها ومنفعت طلبان در پروژه چمن استادیوم یادگار امام را قطع کنید نه اینکه به آنها کمک کنید؟!!!

جناب جمشد نظمی از زمان ۹۰روز تحویل استادیوم ۳ماه گذشته وتا نیم فصل هم ادامه خواهد یافت!!!!

بی لیاقتی، بی عرضه گی و خیانت کاری شما ثابت شد.

طبق این ضرب‌المثل که سیب را از داخل خودش کرم می خورد ، شما باعث نابودی استادیوم یادگار امام به عنوان مسئول اول ورزش استان آذربایجان شرقی شدید.

جمشید خان نظمی لطفاً جوابگوی هواداران باشید؟!!!

مهمترین موضوعی که دشمنان ورزش آذربایجان با هم دستی جنابعالی وجواد شگلانی برای باشگاه وهواداران تراختورسازی ایجاد کردید همین پروژه یادگار امام بود که شما با دم تکان دادن به پایتخت نشین ها باعث ایجاد حاشیه وناراحتی برای باشگاه تراختورسازی وهوادارانش شدید!!!!!

 

جناب جمشید نظمی مدیر بی لیاقت و ناکارآمد لطفاً استعفا دهید و محترمانه بروید!!!!!!