دهها کشته و مجروح در برخورد دو قطار تبریز مشهد و سمنان مشهد+تصاویر
دهها کشته و مجروح در برخورد دو قطار تبریز مشهد و سمنان مشهد+تصاویر

در حادثه برخورد ۲ قطار مسافربری در محور دامغان به سمنان، ۴ واگن از ریل خارج شده و ۲ واگن دچار حریق شده است. در این حادثه تا این لحظه ۳۱ تن از هموطنان‌مان در حادثه برخورد دو قطار جان خود را از دست دادند و نزدیک به ۱۰۰ تن مجروح شده اند. در همین حال […]

photo_2016-11-25_11-57-36
در حادثه برخورد ۲ قطار مسافربری در محور دامغان به سمنان، ۴ واگن از ریل خارج شده و ۲ واگن دچار حریق شده است.
در این حادثه تا این لحظه ۳۱ تن از هموطنان‌مان در حادثه برخورد دو قطار جان خود را از دست دادند و نزدیک به ۱۰۰ تن مجروح شده اند.
در همین حال مرتضی سلیمی – سرپرست سازمان امداد و نجات گفت: هم اکنون بالگردهای سازمان امداد و نجات هلال احمر به همراه امدادگران در محل حادثه حضور دارند.
وی ادامه داد: برخی مصدومان این حادثه که کشته هم داشته است به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گفته مقامات امداد و نجات تا کنون ۱۱ نفر از مصدومین  در بخش اورژانس بیمارستان کوثر سمنان بستری شدند و ۴۵ مصدوم در بیمارستان ولایت دامغان‌ بستری هستند و ۱۴ مصدوم در کلینیک تخصصی دامغان و به صورت سرپایی درمان شدند.
تکمیلی : 
ستاندار سمنان با اشاره به تعداد کشته شدگان سانحه دلخراش برخورد ۲ قطار در ایستگاه هفت خوان سمنان گفت: تا این لحظه تعداد جان باختگان سانحه قطار سمنان به ۳۱ نفر رسیده است.
محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تا این لحظه ۳۱ جسد از مجموع کشته‌شدگان سانحه ریلی امروز هفت‌خوان سمنان از داخل قطار بیرون کشیده شده است.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از واگن‌های این دو قطار بر اثر برخورد، واژگون شده است، افزود: احتمال افزایش تعداد کشته‌شدگان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه مجروحان این سانحه به بیمارستان‌های ولایت دامغان و کوثر سمنان اعزام شده‌اند گفت: عملیات رهاسازی اجساد کشته‌شدگان این سانحه همچنان ادامه دارد.
۲۸۸۹۴۱_۱۲۹-۱ ۲۸۸۹۴۲_۳۲۱ ۲۸۸۹۴۳_۶۸۴ ۲۸۸۹۴۴_۴۷۰ ۲۸۸۹۴۵_۲۳۵