وحید شادی‌نیا اظهار داشت: سقوط به دره  خودروی پیکان در مسیر روستای امند به‌طرف روستای سرکش خاروانا استان آذربایجان شرقی دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت. وی افزود: ساعت ۱۱ امروز چهارم آذر ۹۵ طی تماس مردمی با مرکز اورژانس تبریز مبنی بر واژگونی و سقوط به دره در راه روستایی صعب العبور […]

وحید شادی‌نیا اظهار داشت: سقوط به دره  خودروی پیکان در مسیر روستای امند به‌طرف روستای سرکش خاروانا استان آذربایجان شرقی دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: ساعت ۱۱ امروز چهارم آذر ۹۵ طی تماس مردمی با مرکز اورژانس تبریز مبنی بر واژگونی و سقوط به دره در راه روستایی صعب العبور سرکش بلافاصله  سه دستگاه آمبولانس و تیم نجات هلال‌احمر به همراه بالگرد اورژانس تبریز عازم محل شدند.

شادی‌نیا گفت: با توجه به عدم پوشش تلفن همراه در این نقطه و عدم ارتباط مداوم با محل حادثه حدود ۱۵دقیقه بالگرد از طریق هوایی محل سانحه را مورد رصد قرار داد.

وی افزود: در این ماموریت نفس گیر که ۳  ساعت به‌طول انجامید با ذکاوت تیم اورژانس هوایی و شخص خلبان یک مصدوم بدحال از محل سانحه به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافت و دو مصدوم با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافتند.

شادی‌نیا افزود: دو مصدوم  حادثه که آقای ۳۰ساله بودند به‌دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته بودند.

وی خاطرنشان کرد: خودروی سانحه دیده پیکان حامل پنج نفر از کارمندان معدن بودند. ساعت ۱۴  این ماموریت سخت و نفسگیر خاتمه یافت.