جام حذفی فوتبال در شب چله تبریز
جام حذفی فوتبال در شب چله تبریز

زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام ‌حذفی کشور مشخص شد و در روز ۳۰ آذر دو تیم تبریزی به مصاف حریفان خود می‌روند. در تبریز تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان قهرمان‌ این رقابت‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان است. ذوب‌آهن مدافع عنوان قهرمانی بوده و در مرحله قبلی به سختی از سد تیم ماشین‌سازی تبریز گذشت. دو […]

۰۱۱۴۴۴۹۶زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام ‌حذفی کشور مشخص شد و در روز ۳۰ آذر دو تیم تبریزی به مصاف حریفان خود می‌روند.

در تبریز تیم گسترش‌فولاد تبریز میزبان قهرمان‌ این رقابت‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان است. ذوب‌آهن مدافع عنوان قهرمانی بوده و در مرحله قبلی به سختی از سد تیم ماشین‌سازی تبریز گذشت.

دو تیم گسترش‌فولاد و ذوب آهن در سال ۸۹ نیز در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که تیم گسترش‌فولاد تبریز با برتری دو بر صفر برابر ذوب آهن به دیدار نهایی جام حذفی صعود کرده بود.

تراکتورسازی نیز در جنوب به مصاف تیم شگفتی‌ساز نفت و گاز گچساران می رود. تیم جنوبی برای رسیدن به این مرحله از سد دو تیم لیگ برتر استقلال خوزستان و فولاد خوزستان عبور کرده بود.

گسترش فولاد و تراکتورسازی در صورت برتری برابر حریفان خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند تا یک پای فینال این رقابت‌ها از تبریز باشد.

تمامی بازی‌های این مرحله روز ۳۰ آذر برگزار می‌شود.