محمدرضا اخباری ؛ ستاره لیگ ایران
محمدرضا اخباری ؛ ستاره لیگ ایران

خبرگزاری تسنیم  عملکرد دروازه بانان تیمهای لیگ برتری فوتبال کشور را بررسی کرده و  دروازه بان جوان و ملی پوش تراکتورسازان را ستاره لیگ ایران معرفی کرده است. در این نوشته می خوانیم : ستاره لیگ ایران، بازیکنی است که به جای قراردادهای چند صد میلیون و شاید یک میلیارد تومانی، تنها ماهی یک میلیون […]

۱۱۰۳_۱_۱۴

خبرگزاری تسنیم  عملکرد دروازه بانان تیمهای لیگ برتری فوتبال کشور را بررسی کرده و  دروازه بان جوان و ملی پوش تراکتورسازان را ستاره لیگ ایران معرفی کرده است.

در این نوشته می خوانیم :

ستاره لیگ ایران، بازیکنی است که به جای قراردادهای چند صد میلیون و شاید یک میلیارد تومانی، تنها ماهی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد دارد. اخباری یا همان کارآگاه گجت در تراکتورسازی پرستاره این فصل نیز، یک ستاره واقعی است. او ۱۰ بار در این فصل برای تیمش بازی کرده و شش کلین‌شیت داشته است. او در ۱۰ بازی قبلی شش گل هم خورده و این شانس را دارد تا با همین شرایط، هم در اردوی تیم ملی بماند و هم به ادامه حضور تراکتور درجمع بالانشین‌ها کمک کند. اخباری در پایان فصل، دوران خدمت سربازیش به اتمام می‌رسد و پس از آن می‌تواند قرارداد بهتری ببندد. مطمئن باشید اخباری فصل آینده، یکی از گران‌قیمت‌ترین سنگربانان ایران است، بازیکنی که شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی را نیز دارد.