در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال دبیری تبریز میزبان ارژن شیراز بود که این بازی در پایان با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تیم دبیری تبریز به پایان رسید. در این بازی تیم دبیری در نیمه اول و در دقایق ۲ و ۱۵ و با گل‌های فرهاد فخیم و جواد اصغری […]

در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال دبیری تبریز میزبان ارژن شیراز بود که این بازی در پایان با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تیم دبیری تبریز به پایان رسید.

در این بازی تیم دبیری در نیمه اول و در دقایق ۲ و ۱۵ و با گل‌های فرهاد فخیم و جواد اصغری مقدم به برتری دو بر یک دست یافت.

در همان ثانیه‌های نخست نیمه دوم تیم ارژن توسط بیضایی به گل تساوی دست یافت. در ادامه بازی و دقایق ۲۸ و ۲۹ تیم دبیری تبریز توسط بابک اکبری و نادر حنیفی نتیجه را ۴ بر ۲ به سود خود کرد.

در ده دقیقه پایانی بازی ۴ گل رد و بدل شد که سهم هر تیم دو گل بود تا این بازی با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تیم دبیری تبریز خاتمه یابد.

گل‌های پنجم و ششم تیم میزبان توسط نادر حنیفی و فرهاد فخیم به دست آمد.

در نهایت تیم دبیری تبریز در چهارمین بازی خانگی خود به چهارمین برد متوالی‌اش دست یافت.

تیم دبیری تبریز با این نتیجه ۱۲ امتیازی شده و در مکان ششم جدول جای گرفت.

فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری تبریز در این مورد گفت: هدف ما کسب تمامی امتیازات خانه می‌باشد و در ۴ هفته اول نیز به این موفقیت دست یافته و تلاش می‌کنیم همین روند را تا پایان مسابقات حفظ کنیم و در تبریز به هیچ تیمی باج نخواهیم داد.

تیم فوتسال دبیری تبریز سال گذشته نیز در خانه نتایج خوبی را کسب کرده بود و تنها در برابر گیتی پسند اصفهان در هفته ماقبل پایانی و در یک بازی تشریفاتی مغلوب شده بود.

به نظر می رسد قلعه عقاب‌ها در فوتسال در حال تغییر مکان بوده و لقبی که زمانی به تیم‌های ساری داده می‌شد، حالا می‌تواند به تیم دبیری تبریز داده شود.

دیگر نماینده فوتسال تبریز برابر میزبان خود به برتری دست یافت تا هفته شش امتیازی فوتسال تبریز رقم خورد.

تیم مس سونگون در قم برابر یاسین پیشرو این شهر به برتری ۵ بر ۲ دست یافت تا سومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.

با این پیروزی تیم مس سونگون ۱۴ امتیازی شده و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.