در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم پیکان تهران بود که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ به سود تیم پیکان به اتمام رسید. در این دیدار ابتدا ماشین‌سازی موفق شد از نقطه پنالتی توسط امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۷ به گل رسید. سه دقیقه بعد تیم […]

۱۳۹۵۰۶۲۴۰۰۰۸۵۶_photoaدر هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم پیکان تهران بود که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ به سود تیم پیکان به اتمام رسید.

در این دیدار ابتدا ماشین‌سازی موفق شد از نقطه پنالتی توسط امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۷ به گل رسید. سه دقیقه بعد تیم پیکان تهران با گل گادوین منشا به تساوی دست یافت. تلاش ماشین‌سازی برای گل برتری در ادامه بازی نتیجه‌ای در برنداشت و در دقیقه ۳۰ سجاد آشوری گل دوم تیم پیکان را زد.

نیمه دوم تیم ماشین سازی با حملات شتاب‌زده به دنبال گل مساوی بود، اما در دقیقه ۶۰ محمد نصرتی مدافع تیم ماشین‌سازی به اشتباه دروازه تیم خود را گشود. گادوین منشا در دقیقه ۸۷ گل دوم خود و گل چهارم پیکان را زده  و تیر خلاص را زد تا میزبان در تبریز متحمل شکست سنگینی شود.

با این پیروزی تیم پیکان ۱۵ امتیازی شده و تا رده سوم جدول صعود کرد. تیم ماشین‌سازی تبریز نیز با ۶ امتیاز در قعر جدول جای گرفت تا وضعیت این تیم در ادامه مسابقات نگران کننده شود.

بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با پیکان تهران در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شد.