سرمربی پیکان می‌گوید بازیکنانش اشتیاق زیادی برای کسب پیروزی مقابل ماشین سازی دارند.   مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: بازیکنان ما از تساوی هفته گذشته مقابل پدیده مشهد ناراحت هستند و برای این دیدار تمرینات فشرده‌ای را انجام داده‌اند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار […]

سرمربی پیکان می‌گوید بازیکنانش اشتیاق زیادی برای کسب پیروزی مقابل ماشین سازی دارند.

 

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: بازیکنان ما از تساوی هفته گذشته مقابل پدیده مشهد ناراحت هستند و برای این دیدار تمرینات فشرده‌ای را انجام داده‌اند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

 

وی درباره وضعیت تیمش، گفت:‌ در این بازی مصدومی نداریم و فقط سیامک نعمتی به دلیل محرومیت در این بازی غایب است. با حریف خوبی داریم که لیگ را خوب شروع کرده اما در ادامه مشکلاتی مانع از کسب نتایج خوب برای آنها شده است. به هیچ وجه این تیم را دست کم نمی‌گیریم. بازیکنان نشان دادند که اشتیاق زیادی برای کسب سه امتیاز دارند.

 

سرمربی پیکان درباره وضعیت تیم‌های تبریزی در لیگ برتر، تاکید کرد: سه تیم تبریزی برای ادامه حیات در فوتبال ایران نیاز به توجه بیشتر دارند. باید حداقل ۶۰ هزار فوتبالیست تبریزی در تمام سطوح حضور داشته باشند.

 

جلالی درباره خاطراتش از فوتبال تبریز، گفت: من از مردم تبریز چیزی جز خوبی ندیدم و بحث استادیوم‌ها از تبریز جداست. نمی‌خواهم خاطرات تلخ از تبریز را به یاد بیاورم. قبلا در ورزشگاه اختصاصی تراکتور بازی کردیم و شرایط آن را می‌دانیم.