فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی درباره این بازی اظهارداشت: بازی با تراکتور برای گسترش فولاد کاملا عادی است برای همین در طول هفته سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم تا تنشی بین دو باشگاه پیش نیاید و بازی جذابی انجام شود تا هر تیمی بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند […]

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی درباره این بازی اظهارداشت: بازی با تراکتور برای گسترش فولاد کاملا عادی است برای همین در طول هفته سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم تا تنشی بین دو باشگاه پیش نیاید و بازی جذابی انجام شود تا هر تیمی بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده شود.

جو دربی های آذربایجان صمیمی است

وی درباره جوی که در دربی های آذربایجان وجود داررد تاکید کرد: امیدوارم کسانی که بازی را تماشا می‌کنند از آن لذت ببرند. دربی در فوتبال آذربایجان با همه استان‌ها فرق می‌کند و اینجا جو کاملا صمیمانه است و بازی‌ها بدون تنش به پایان می‌رسد. تعبیر برد و باخت در این بازی مثل جیب به جیب کردن پول است. امیدوارم هرچه به دست می‌آید به نفع فوتبال آذربایجان باشد.

روی ضد حملات کار کردیم

سرمربی گسترش فولادبا اشاره به رویکرد تیمش برای بازی با تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما دو هفته است که تمام توان‌مان را روی ضد حمله گذاشته‌ایم و روند رو به رشدی داریم. از تمام بازیکنان راضی‌ام چون با کیفیت بالایی فوتبال بازی می‌کنند. تمرین زیادی کرده‌ایم که در ضربات نهایی دقت بیشتری به خرج دهیم.

در واقع تراکتورسازی میزبان بازی است

وی درباره حضور تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه بنیا دیزل اذعان داشت: ما میزبان نیستیم بلکه تراکتورسازی به دلیل حضور هواداران پرتعداد خود در این دیدار میزبان است. برایمان فرقی نمی‌کند که چند درصد از ورزشگاه را تماشاگران تراکتور پُر کنند هر چقدر آمدند قدمشان روی چشم، شرمنده‌شان هستیم که جای بیشتری نداریم که از آنها پذیرایی کنیم.

در ۴ مقطع با چراغپور همکاری داشتم

کمالوند در مورد اضافه شدن جلال چراغپور به کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: چراغپور با نظر من اضافه شده و باید از هیات مدیره باشگاه تشکر کنم که مانند خواسته‌های گذشته من این خواسته را نیز سریعا انجام داد. چراغپور در گذشته در ۴ مقطع با من همکاری داشته و تجربه‌های خوبی از کار کردن با او دارم.

مشکل خاصی نداریم

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش افزود: یک یا دو نفر مصدوم هستند که تا امشب وضعیت نهایی آنها مشخص خواهد شد ولی فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای همراهی‌شان با تیم وجود داشته باشد.

دنبال بردو باخت نیستیم

سرمربی گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با تراکتورسازی به دنبال کسب ۳ امتیاز است؟ تاکید کرد: در بازی با تراکتورسازی به فکر برد و باخت نیستم و امیدوارم فقط بازی زیبایی را شاهد باشیم مهم این است که ۳ امتیاز این دیدار در آذربایجان بماند و مردمی که از تلویزیون تماشاگر این بازی هستند شاهد فرهنگ بالای مردم آذربایجان باشند و بازی زیبایی را شاهد باشند. این دو خواسته من از این دیدار است.

قلعه نویی بهترین دوست من است

کمالوند درباره حضور محمد ابراهیمی در تراکتورسازی گفت: همانطور که همه می‌دانند صمیمی‌ترین دوست من سرمربی تیم حریف است و احترام ویژه‌ای برای قلعه‌نویی قائلم و می‌دانم که او بهترین سرمربی ایران است ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم و بازیکنان هم مطمئنا حرمت یکدیگر را حفظ خواهند کرد. به همین دلایل همواره دربی ما بدون تنش است.