بارش برف، پاییز هزاررنگ آذر‌ی‌ها را سپید کرد/ تردد خودروها در محورهای کوهستانی بدون زنجیرچرخ ممنوع+ تصاویر
بارش برف، پاییز هزاررنگ آذر‌ی‌ها را سپید کرد/ تردد خودروها در محورهای کوهستانی بدون زنجیرچرخ ممنوع+ تصاویر

در سی و پنجمین روز از پاییز بیشتر شهرهای آذربایجان‌شرقی حال و هوای زمستانی گرفتند. امروز بار دیگر مردم آذربایجان رأفت و رحمت خداوند متعال را دیدند و با وجود کاهش دما در اوج خوشحالی و شادمانی قرار گرفتند به طوریکه برخی از شهروندان با نظاره و لبخند به خاطر بارش نخستین برف پاییزی و […]

در سی و پنجمین روز از پاییز بیشتر شهرهای آذربایجان‌شرقی حال و هوای زمستانی گرفتند.

امروز بار دیگر مردم آذربایجان رأفت و رحمت خداوند متعال را دیدند و با وجود کاهش دما در اوج خوشحالی و شادمانی قرار گرفتند به طوریکه برخی از شهروندان با نظاره و لبخند به خاطر بارش نخستین برف پاییزی و برخی دیگر با بیرون رفتن از منزل و قدم زدن زیر بارش برف یا باز کردن پنجره اتاقشان خدا را به خاطر این نعمت سپاس گفتند.

اوج بارش‌های در شمال استان‌ آذربایجان‌شرقی اتفاق افتاده به‌طوری‌که بارش برف مدارس شهرستان هوراند و اهر را به تعطیلی کشاند.

تردد در محورهای کوهستانی آذربایجان‌شرقی بدون زنجیر چرخ ممنوع

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌شرقی گفت: تردد در برخی محورهای کوهستانی آذربایجان‌شرقی بدون زنجیر چرخ ممنوع اعلام شد.

سرهنگ جواد ناموران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برخی محورهای آذربایجان‌شرقی از جمله گردنه صائین و گویجه‌بل به علت بارش برف و کولاک شدید لغزنده است و در صورت نبود ضرورت تردد در این محور مسافرت انجام نشود.

افزود: بارش برف و کولاک شدید در محور سراب به اردبیل در گردنه صائین و محور تبریز ـ مرند ـ جلفا و اهر ـ تبریز باعث کاهش دید در این مسیر گردید و پلیس برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای، از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ ممانعت می‌کند.

هواشناسی استان آذربایجان شرقی پیش‌بینی کرده است هوای ورزقان و سراب امشب به ۶ درجه زیر صفر برسد.

بیشتر بارش در دو روز گذشته مربوط به سراب و بستان‌آباد بیش از ۳۵ میلی‌متر گزارش شده است.