هزینه ۱۸۰ میلیون تومانی غذا در شهرداری تبریز
هزینه ۱۸۰ میلیون تومانی غذا در شهرداری تبریز

اصغر عابدزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز امسال اظهار داشت: طبق مطالعهاتی که داشتم در ۱۰ اصل اصول اقتصاد مقاومتی را مشخص کرده‌ام. وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی ایستادگی در برابر دشمنان تصریح کرد: باید قناعت و استفاده بهینه از امکانات و داشته‌ها در اولویت کارهای ما باشد. عابدزاده […]

اصغر عابدزاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز امسال اظهار داشت: طبق مطالعهاتی که داشتم در ۱۰ اصل اصول اقتصاد مقاومتی را مشخص کرده‌ام.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی ایستادگی در برابر دشمنان تصریح کرد: باید قناعت و استفاده بهینه از امکانات و داشته‌ها در اولویت کارهای ما باشد.

عابدزاده گفت: یکی از شهرداری‌های مناطق وجود دارد که تنها ۱۸۰ میلیون تومان هزینه غذا برایش نوشته شده است و این هیچ نشانی از قناعت در مجموعه ندارد، نه تنها اقتصاد مقاومتی نیست بلکه اسراف است.

عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تبریز تصریح کرد: هزینه‌هایی که برای برنامه تلویزیونی هزینه شده است مصداق بارز اسراف است چون معرفی تبریز فقط وظیفه شهرداری نیست و همه وظیفه دارند.

وی در ادامه به موضوع مسیرگشایی‌ها اشاره کرد و افزود: مسیرگشایی نه تنها هزینه نیست بلکه برای شهرداری سودده است.

عابدزاده با اشاره به موضوع نیروی انسانی در شهرداری گفت: تاکنون بحث نشده چقدر برای نیروی مازاد هزینه می‌شود و یا این وضعیت با اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد یا نه؟

این عضو شورای شهر ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی باید از مردم نظر خواسته شود، آیا در کارهایی که انجام می‌شود از مردم نظرخواهی می‌شود؟ در تجمیع معاونت‌های حقوقی آیا این اتفاق رخ داد؟

وی با تاکید بر مشکل اشتغال تصریح کرد: چقدر از کارخانه‌های بزرگ و کوچک به خاطر بدهی به شهرداری بسته شده‌اند و ما به آنها کمک نکردیم، در این حوزه عدالت وجود ندارد، یک خانواده چهار نفره همه شان سرکارند و درآمد دارند و یک خانواده چهار نفره هیچ کدامشان شغل ندارند، این وضعیت عادلانه نیست.