تبریز وطن اصلی من است و می‌خواهم در تبریز بمانم/ من افتخار آذربایجان نیستم، آذربایجان است که افتخار من است+ تصاویر
تبریز وطن اصلی من است و می‌خواهم در تبریز بمانم/ من افتخار آذربایجان نیستم، آذربایجان است که افتخار من است+ تصاویر

جواد خیابانی که هفته گذشته در بیمارستان بین‌المللی تبریز به صورت لاپاروسکوپی مورد عمل داخلی قرار گرفته تا برای جراحی ستون فقراتش آماده ‌شود، ظهر امروز از این بیمارستان مرخص شد. جواد خیابانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در این هفت روز از سرتاسر ایران پیام‌های محبت‌‌آمیز دریافت کرده و […]

جواد خیابانی که هفته گذشته در بیمارستان بین‌المللی تبریز به صورت لاپاروسکوپی مورد عمل داخلی قرار گرفته تا برای جراحی ستون فقراتش آماده ‌شود، ظهر امروز از این بیمارستان مرخص شد.

جواد خیابانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در این هفت روز از سرتاسر ایران پیام‌های محبت‌‌آمیز دریافت کرده و مردم آذربایجان نیز با ملاقات‌ها و حضور خود به من روحیه داده و تبریزی‌های عزیز هم با رفتار محبت‌آمیز خود اشک شوق را در چشمانم جاری ساختند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه در روزهای آخر ممنوع الملاقات شده بودم، اما باز هم مردم به بنده لطف داشته و از صبح الی شب با حضور خود مرا شرمنده کرده و همین دیروز نزدیک به پانصد نفر ملاقات داشته و محبت این دوستان شامل حال من شد.

گزارشگر و مجری شبکه سه در مورد عمل خود گفت: آقای دکتر دبیری که خود متخصص عالی پزشکی هسته‌ای هستند نهایت لطف را داشته و شرایط عمل من در بیمارستان بین‌المللی تبریز که از بهترین بیمارستان‌های ایران است را به رایگان فراهم کرده و آقای دکتر طاها عنبرا از بهترین جراحان لاپاروسکوپی اسلیو، زحمت عمل را متقبل شده و جای دارد از این دو عزیز و سایر کادر و پرستاران بیمارستان بین‌المللی تبریز نهایت تشکر و قدردانی را بنمایم.

وی گفت: تا روز یکشنبه در تبریز هستم و با افتخار اجرای مراسمی را که باشگاه دبیری در تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین آذربایجانی در رقابت‌های پارالمپیک ترتیب داده است، برعهده خواهم داشت و سپس به کرج و تهران برخواهم گشت، من از پدر و مادری تبریزی متولد شده‌ام و خودم  متولد شهر کرج هستم، اما اصالتم آذری بوده و تمام اقوام مادری من‌ در یکی از روستاهای اطراف تبریز به نام حاج آقا هستند، لذا تبریز وطن اصلی من است ‌و اصلیت خود را افتخارم می‌دانم ‌و با وجود اینکه محدودیت‌هایی برای پیشرفت در این شهر و سایر شهرهای ایران وجود دارد، دوست دارم در تبریز زندگی کنم، زیرا مردمانی بزرگ و نجیب داشته و دارد.

خیابانی افزود: با تحقیقی که کردم دیدم این بیمارستان فوق العاده عالی است و با جراحی در این بیمارستان خواستم ثابت کنم که تبریز من به عنوان شهر اولین‌ها دارای امکاناتی بی‌نظیر است.

وی تاکید کرد: من هرگز این جمله را که جواد خیابانی افتخار آذربایجان است قبول ندارم، این آذربایجان است که افتخار من است‌ و بزرگانی چون شیخ محمد خیابانی‌، ستارخان‌، باقرخان‌، شهریار ‌و شهید مهدی باکری و ده‌ها زن و مرد پرغرور دیگر هستند که افتخار این دیار می‌باشند و نامشان با آذربایجان عجین است‌، نه من که از شهر خودم دور مانده‌ام و کاری هم برایش نکرده‌ام اما می‌خواهم برگردم و این چند روز باقیمانده عمرم را در کنار همشهریانم بمانم و اینجا بمیرم.

‌خیابانی گفت: البته من عاشق همه مردم کشورم هستم ، خوشحالی و لبخند آن پیرزن خسته در بشاگرد یا آن پیرمرد زحمتکش در روستاهای بیرجند را به زرق و برق ثروتی که ندارم، ترجیح می‌دهم و در گزارش‌هایم سعی کرده‌ام با پیروزی و گل‌های تیم ملی، همین مردم فقیر اما با معرفت را خوشحال کنم و در باخت‌های تیم ملی نیز گریسته‌ام که چرا نتوانستم موجب شادی و شعف مردم ایران بشوم.

جواد خیابانی هفته گذشته در بیمارستان بین‌المللی تبریز به صورت لاپاروسکوپی مورد عمل داخلی قرار گرفته و ظهر امروز از این بیمارستان مرخص شد.