امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی تیمش اظهار داشت: متأسفانه روی اشتباه بچه‌ها دو موقعیت تبدیل به گل شد. ما در مجموع به ویژه نیمه دوم فوتبال خوب و شناوری را ارائه کردیم؛ مخصوصا از وقتی که کرار جاسم وارد زمین شد. وی افزود: نمی‌دانم وقتی می‌خواستیم شکل حمله به خودمان بگیریم بازیکنان […]

۱۴۲۶۷۵_۱۳۹امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی تیمش اظهار داشت: متأسفانه روی اشتباه بچه‌ها دو موقعیت تبدیل به گل شد. ما در مجموع به ویژه نیمه دوم فوتبال خوب و شناوری را ارائه کردیم؛ مخصوصا از وقتی که کرار جاسم وارد زمین شد.

وی افزود: نمی‌دانم وقتی می‌خواستیم شکل حمله به خودمان بگیریم بازیکنان حریف خودشان را روی زمین می‌ انداختند این بازی بیش از ۸-۷ دقیقه وقت تلف شده است. اما داور ۴ دقیقه وقت تلف شده گرفت اشتباهات داوری را به کمیته داوری واگذار می‌کنم، اما می‌خواهم که از قضاوت کامرانی‌فر در این دیدار و یک دیداری که اگر اشتباه نکنم مقابل استقلال خوزستان بود را بررسی کنم. من روی صحنه پنالتی هیچ اعتراضی نکردم اما با شروع حرکت ما داور با سوت‌هایش بازی را به هم می‌ریخت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: برخی‌ها می‌خواهند با این حرکات به جایی برسند. من به داور می‌گویم بازیکن سرش پایین آمده، می‌گوید بفرمایید بالا! البته بعد خودش گفت در آن صحنه اشتباه کرده است. در این بازی فوتبال خوبی ارائه کردیم اما تا تیم می خواست شکل بگیرد آهنگ بازی را می‌خواباندند. شکل حریف اینطور بود ما باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه این تیم نظم دفاعی و فاصله تیمی خوبی دارد خاطرنشان کرد: در تمام دقایق بازی فاصله پاس‌ها خوب بود و بچه‌های ما با برنامه حملات حریف را دفع می‌کردند گل اولی که خوردیم واقعا خنده‌دار بود. هدف ما این نیست که فقط از یک جناح حمله کنیم اما یکی دو بازی سعید آقایی بازی‌های خوبش را ارائه نکرده و فکر می‌کنم در بازی امروز هم بیشتر از جناح راست نفوذ می‌کردیم تا چپ.

وی ادامه داد: ما در این بازی روی اشتباهات بچه‌گانه خودمان گل خوردیم و توپ‌های گل شد که موقعیت نبود، ما روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم اما درباره ایجاد موقعیت‌هایی که انجام دادیم و نظم دفاعی که انجام دادیم از بازیکنان راضی هستم هرچند که روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره داوری بازی هم افزود: به نظر من کمیته داوران اشتباه کرد که این داور را برای بازی ما انتخاب کرد. او در بازی تراکتورسازی مقابل استقلال و خوزستان هم اشتباهات زیادی داشت و بیش از ۱۵ سوت اشتباه زد. سوت‌های او باعث شد تا همه خط حمله ما به هم بریزد و امیدوارم کمیته داوران این موضوع را بررسی کند تا دیگر چنین اشتباهاتی رخ ندهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک قلیچ‌خانی مدیر رسانه باشگاه تراکتورسازی در پایان این نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: در یک صحنه داور بازی به سمت قلعه‌نویی آمد و گفت که اشتباه کردم و انسان جایز‌الخطاست اما شما بفرمایید بالا روی سکوها!