ایران ۱٫۷ میلیارد دلار برای آزادی یک جاسوس از آمریکا می‌خواهد!
ایران ۱٫۷ میلیارد دلار برای آزادی یک جاسوس از آمریکا می‌خواهد!

فاکس‌نیوز در گزارشی مدعی شد که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی سیامک نمازی زندانی دو تابیعتی در ایران است. به گزارش میزان، فاکس نیوز در گزارشی ادعا کرده است که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی جاسوس دو تابعیتی در ایران است. در این گزارش فاکس‌نیوز ادعا کرده […]

فاکس‌نیوز در گزارشی مدعی شد که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی سیامک نمازی زندانی دو تابیعتی در ایران است.

به گزارش میزان، فاکس نیوز در گزارشی ادعا کرده است که ایران به دنبال دریافت پول از آمریکا برای آزادی جاسوس دو تابعیتی در ایران است.

در این گزارش فاکس‌نیوز ادعا کرده است که دولت ایران در پی دریافت ۱٫۷ میلیارد دلار از دولت اوباما در مقابل آزادی آمریکایی‌های زندانی در این کشور اقدام به دستگیری چندین نفر دیگر از آمریکایی‌ها کرده است.

این در حالیست که چند روز پیش ایران جاسوس دو تابعیتی ایرانی آمریکایی، سیامک نمازی و پدر وی باقر نمازی، را به جرم جاسوسی به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است.

پیش از این نیز جان مک‌کین سناتور ایالت آریزونای آمریکا طی اظهاراتی به انتشار ویدئوی دستگیری سیامک نمازی جاسوس دو تابعیتی ایرانی-آمریکایی واکنش نشان داد و گفت که ایران با این اقدام قصد ارعاب آمریکا را دارد.