پرشورها را به آرزوی خود می‌رسانیم ایرانپوریان :‌نام تراکتور بر جام حک خواهد شد محمد ایرانپوریان از آن دسته بازیکنانی است که دو شاخصه اصلی یک بازیکن را به همراه دارد. اول اینکه از نظر اخلاقی یکی از خوب های فوتبال ما می‌باشد و دوم اینکه از نظر فنی هم به گواه کارشناسان یکی از […]

پرشورها را به آرزوی خود می‌رسانیم

ایرانپوریان :‌نام تراکتور بر جام حک خواهد شد

محمد ایرانپوریان از آن دسته بازیکنانی است که دو شاخصه اصلی یک بازیکن را به همراه دارد. اول اینکه از نظر اخلاقی یکی از خوب های فوتبال ما می‌باشد و دوم اینکه از نظر فنی هم به گواه کارشناسان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر به حساب می‌آید. انتظار می‌رفت بعداز عملکرد بسیار خوب و گلزنی های او با وجود اینکه از دروازه حریفان دور است کارلوس کی‌روش او را به تیم‌ملی دعوت کند اما این اتفاق تا به امروز نیفتاده است. دیروز از هر دری با کاپیتان دوم سرخپوشان تبریزی صحبت کردیم که ماحصل گفت و گوی او با خبرنگارمان را می‌خوانید:

بازی با سایپا چطور بود؟

سایپا تیم خوبی است و در مقابل ما بسیار جنگنده و قدرتی ظاهر شدند. در نیمه اول چندان خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم خودمان را در زمین پیدا کردیم. تیم های تحت هدایت فرکی همیشه بازی‌های محکم و زیبایی را به نمایش می‌گذارند که در بازی با ما هم این اتفاق افتاد و برای ما دردسر ساز شدند.

خیلی ها تیم شما را از مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانند،‌ این اتفاق خواهد افتاد؟‌

ما در لیگ چهاردهم نیز در آستانه قهرمانی قرار داشتیم اما قسمت این بود که این اتفاق نیفتد اما قول می‌دهم امسال پرشورها را به آرزوی خود برسانیم. علاوه بر این علاوه بر این چی؟

نمی‌شود همیشه در صدر جدول بود. در فوتبال نمی‌شود همیشه پیروز بود. یک روز تیم می‌برد و یک روز می‌بازد. تا پایان لیگ فرصت زیادی باقی مانده است و به صدرنشین فعلی جام نمی‌دهند. مطمئن باشید آخر فصل نام تراکتور روی جام حک می‌شود.

هواداران شما به انتخاب فغانی خیلی اعتراض کردند. در این باره صحبت کن.

فغانی دو فصل قبل در بازی پایانی ما مقابل نفت تهران قضاوت عجیبی داشت و به همین دلیل هواداران روی او حساس شده‌اند اما آنها باید آن روز را فراموش کنند. او برای همه ما قابل احترام است و آبروی ایران در بازی های بین‌المللی می‌باشد.

عملکرد تیم‌ملی را در دو بازی گذشته چطور دیدی؟‌

کی‌روش تیم دونده و جنگنده ای ساخته که فوتبال را زیبا بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد . شک ندارم تیم‌ملی به جام‌جهانی روسیه صعود خواهد کرد.

کی ملی پوش می‌شوی؟‌

من همه کار برای ملی پوش شدن انجام دادم. از این به بعد هم با انگیزه بالا هم خوب تمرین می‌کنم و هم خوب بازی می‌کنم تا بالاخره نظر مثبت کی‌روش را برای حضور در تیم‌ملی جلب کنم.

بازی با فولاد را چطور می‌بینی؟‌

این فصل بازی آسان وجود ندارد و همه بازی ها سخت است. اما با توجه به اینکه به احتمال زیاد در یادگار امام بازی می‌کنیم و هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند حریف را دست خالی به خانه باز می‌گردانیم.

موفقیت شما در پنالتی زدن چیست؟‌

فقط تمرین، من بعد از پایان تمرینات گروهی دقایقی هر روزه تمرین پنالتی زدن می‌کنم.