تیم تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر مقابل سایپا عملکرد خوبی نداشت و با کسب نتیجه تساوی صدر جدول رده بندی لیگ برتر را نیز از دست داد. تراکتوری ها با وجود اینکه در جام حذفی تیم ناشناخته فولاد یاسوج را شکسته داده بودند؛ اما در آن بازی نیز عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند هواداران […]

۱۴۲۶۷۵_۱۳۹ تیم تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر مقابل سایپا عملکرد خوبی نداشت و با کسب نتیجه تساوی صدر جدول رده بندی لیگ برتر را نیز از دست داد. تراکتوری ها با وجود اینکه در جام حذفی تیم ناشناخته فولاد یاسوج را شکسته داده بودند؛ اما در آن بازی نیز عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند هواداران و کادر فنی را راضی کنند.
شرایط موجود در تراکتورسازی باعث نگرانی امیر قلعه نویی، سرمربی این تیم شده است. قلعه نویی بعد از بازی با فولاد یاسوج چند روز به بازیکنانش استراحت داد اما کرار جاسم، محسن بنگر، مهدی شریفی، علیرضا رمضانی و لوسیانو ادینیو در تبریز ماندند و زیر نظر دستیاران قلعه نویی تمرینات ویژه ای انجام دادند.
حالا این شرایط باز هم برای تراکتورسازی مفید واقع نشده و دلخوری سرمربی این تیم از چند بازیکن همچنان پابرجا است. قلعه نویی البته بعد از بازی با سایپا از عملکرد محسن بنگر ابراز رضایت کرد ولی به نظر می رسد هنوز هستند نفراتی که نتوانسته اند انتظارات او را برآورده کنند.
قلعه نویی بعد از بازی با سایپا با این نفرات صحبت هایی انجام داده و اعلام کرده که تا نیم فصل شرایط جسمانی خود را بهبود ببخشند تا مجبور به جایگزینی نفرات جدیددر نقل و انتقالات زمستانی نشود.