محمد نوری هافبک تراکتورسازی فکر می‌کند تعطیلی لیگ به تیمش ضربه زده که نتوانستند در بازی با سایپا پیروز شوند: به هر حال وقتی لیگ تعطیل می‌شود، چنین شرایطی پیش می‌آید. وقفه‌های طولانی که بین بازی‌هایمان افتاد، باعث شد نتوانیم مقابل سایپا عملکرد چندان دلپذیری داشته باشیم. ما قبل از تعطیلات شرایط مناسبی نداشتیم اما […]

محمد نوری هافبک تراکتورسازی فکر می‌کند تعطیلی لیگ به تیمش ضربه زده که نتوانستند در بازی با سایپا پیروز شوند: به هر حال وقتی لیگ تعطیل می‌شود، چنین شرایطی پیش می‌آید. وقفه‌های طولانی که بین بازی‌هایمان افتاد، باعث شد نتوانیم مقابل سایپا عملکرد چندان دلپذیری داشته باشیم. ما قبل از تعطیلات شرایط مناسبی نداشتیم اما در این بازی خوب نبودیم. ضمن اینکه سایپا هم عملکرد خوبی داشت و باید به حسین فرکی تبریک بگوییم که چنین تیمی درست کرده.
البته نوری معتقد است گرفتن یک امتیاز از سایپای آماده خیلی خوب است: نمی‌شود ایراد گرفت که چرا پیروز نشدیم. حریف ما تیم خوبی بود و البته بیرون از خانه بازی می‌کردیم که کسب یک امتیاز بیرون از خانه هم می‌تواند خوب باشد اما چیزی که مسلم است ما برای برد به زمین رفته بودیم.

هافبک تراکتوری‌ها درباره درگیری که با الساندرو فیلیپ دروازه‌بان سایپا داشت هم توضیح می‌دهد: درگیری کوچکی با دروازه‌بان سایپا داشتم، در آن صحنه فیلیپ ظاهرا مرا نمی‌شناخت و به سمت من با چک و لگد ضربه زد که خوشبختانه اصابت نکرد.

محمد نوری در رابطه با قضاوت علیرضا فغانی در این بازی می‌گوید: علیرضا فغانی قضاوت بدی نداشت اما در صحنه درگیری با دروازه‌بان سایپا نباید به من کارت زرد می‌داد. البته من قوانین جدید را نمی‌دانم، شاید در قانون جدید کارت زرد در چنین صحنه‌هایی جایز باشد.

نوری درباره از دست رفتن صدر جدول هم ادامه می‌دهد: در حال حاضر صدر جدول اصلاً برای‌مان اهمیت ندارد. هفته‌های زیادی برای جمع‌آوری امتیاز باقی مانده و فکر می‌کنم مهم آخر این فصل باشد که چه تیمی می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.