بزرگ‌ترین مرکز همودیالیزی و پیوند اعضای کشور و خاورمیانه در تبریز افتتاح شد
بزرگ‌ترین مرکز همودیالیزی و پیوند اعضای کشور و خاورمیانه در تبریز افتتاح شد

امشب بزرگ‌ترین مرکز همودیالیزی و پیوند اعضای کشور با حضور وزیر بهداشت و درمان کشور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز افتتاح شد. این بخش و مرکز به همت خیرین یعقوب نوبری و حاج کریم مردانی آذر با اهدا ۱۱۰ دستگاه ماشین همودیالیزی پیشرفته و همچنین مشارکت علوم پزشکی تبریز تجهیز و احداث شده است. این […]

امشب بزرگ‌ترین مرکز همودیالیزی و پیوند اعضای کشور با حضور وزیر بهداشت و درمان کشور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز افتتاح شد.

این بخش و مرکز به همت خیرین یعقوب نوبری و حاج کریم مردانی آذر با اهدا ۱۱۰ دستگاه ماشین همودیالیزی پیشرفته و همچنین مشارکت علوم پزشکی تبریز تجهیز و احداث شده است.

این مرکز در روز عاشورا سال ۹۲ مصادف با ۲۱ آبان ماه با حضور محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه توافق ایجاد مرکز دیالیز ۱۲۲ تختخوابی و پیوند اعضا با نماینده خیرین صورت گرفت.

مرکز همودیالیزی ۱۲۰ تخت خوابی و پیوند اعضا در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) با زیربنای ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۴ طبقه احداث شده که عملیات اجرایی آن سال ۹۳ شروع و در سال ۹۵ به اتمام رسیده است.

گزارش فارس حاکی است، وزیر بهداشت صبح امروز و در سفری یک روزه وارد استان آذربایجان‌شرقی شد تا ضمن افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی، از دیگر مراکز حوزه سلامت نیز بازدید کند.

در این سفر مرکز دیالیز امام رضا(ع) واقع در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به عنوان بزرگ‌ترین بخش همودیالیز خاورمیانه افتتاح شد.

بازدید از روند اجرایی ساخت مرکز اوتیسم مرکز اسدآبادی و بازدید از کلینیک تخصصی در حال ساخت این مرکز، افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی شهر گوگان و آغاز عملیات ساخت کانون دوستدار سالمند این شهر، آغاز ساخت مرکز بهداشتی و درمانی شهر ایلخچی با مشارکت شهرداری، افتتاح مرکز سلامت زندان تبریز، افتتاح آزمایشگاه جامع سلامت و افتتاح دوره آموزشی دانش ترافیک از جمله مهمترین برنامه‌های سفر دکتر هاشمی به استان آذربایجان شرقی بود.