تیم تراکتورسازی تبریز فرصت مناسبی داشت تا با برتری مقابل سایپا به صدرنشینی اش در لیگ برتر ادامه دهد اما به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید. محمد نوری، هافبک تراکتورسازی درباره بازی دیروز تیمش مقابل نارنجی پوشان تهرانی، از دست رفتن صدرجدول، درگیری با دروازه بان سایپا و برخی مسائل دیگر توضیحاتی را ارائه […]

۰۱۱۳۲۷۰۴تیم تراکتورسازی تبریز فرصت مناسبی داشت تا با برتری مقابل سایپا به صدرنشینی اش در لیگ برتر ادامه دهد اما به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید.
محمد نوری، هافبک تراکتورسازی درباره بازی دیروز تیمش مقابل نارنجی پوشان تهرانی، از دست رفتن صدرجدول، درگیری با دروازه بان سایپا و برخی مسائل دیگر توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می خوانید:
تعطیلات ضربه زد
به هر حال وقتی لیگ تعطیل می شود، چنین شرایطی پیش می آید. وقفه های طولانی که بین بازی هایمان افتاد، باعث شد نتوانیم مقابل سایپا عملکرد چندان دلپذیری داشته باشیم. ما قبل از تعطیلات شرایط مناسبی نداشتیم اما دیروز خوب نبودیم. ضمن اینکه سایپا هم عملکرد خوبی داشت و باید به حسین فرکی تبریک بگوییم که چنین تیمی درست کرده است.
یک امتیاز بیرون از خانه هم خوب است
نمی شود ایراد گرفت که چرا پیروز نشدیم. حریف ما تیم خوبی بود و البته بیرون از خانه بازی می کردیم که کسب یک امتیاز بیرون از خانه هم می تواند خوب باشد اما چیزی که مسلم است ما برای برد به زمین رفته بودیم.
درگیری با دروازه‌بان سایپا
درگیری کوچکی با دروازه بان سایپا داشتم، در آن صحنه دروازه بان سایپا ظاهرا مرا نمی شناخت و به سمت من با چک و لگد ضربه زد که خوشبختانه اصابت نکرد.
فغانی نباید به من کارت زرد می داد
علیرضا فغانی قضاوت بدی نداشت اما در صحنه درگیری با دروازه بان سایپا نباید به من کارت زرد می داد. البته من قوانین جدید را نمی دانم، شاید در قانون جدید کارت زرد در چنین صحنه هایی جایز باشد.
صدرنشینی در پایان فصل مهم است
در حال حاضر صدر جدول اصلاً برایمان اهمیت ندارد. هفته‌های زیادی برای جمع‌آوری امتیاز باقی مانده و فکر می‌کنم مهم آخر این فصل باشد که چه تیمی می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.