اسماعیل قلیچ خانی درباره  اتفاقات حاشیه ای دیدار سایپا – تراکتورسازی و فحاشی هواداران تراکتورسازی به فغانی اظهار داشت: بنده در تبریز بودم اما از تلویزیون شعارها را می شنیدم. ما دو نفر از سرلیدرهای خود را به تهران فرستاده بودیم و خواسته بودیم که جو را کنترل کنند تا شعاری داده نشود. بنده قبل […]

e1183b67-d9b2-4ba6-ab3c-554113bf44dcاسماعیل قلیچ خانی درباره  اتفاقات حاشیه ای دیدار سایپا – تراکتورسازی و فحاشی هواداران تراکتورسازی به فغانی اظهار داشت: بنده در تبریز بودم اما از تلویزیون شعارها را می شنیدم. ما دو نفر از سرلیدرهای خود را به تهران فرستاده بودیم و خواسته بودیم که جو را کنترل کنند تا شعاری داده نشود. بنده قبل از بازی هم مصاحبه کردم و گفتم شاید دیگاه هایی نسبت به فغانی باشد اما ما نباید قصاص قبل از جنایت کنیم. بنده خواهش کرده بودم که به ایشان توهین نشود. اما در هرحال عده ای هنوز به خاطر اتفاقات آن بازی معروف در تبریز ایشان را نبخشیده اند و یا بهتر است بگوییم ناراحتی از دلشان بیرون نیامده است.

وی در ادامه گفت: ما راضی نیستیم که این شعارها داده شود شاید هم عده ای بین هواداران ما قصد و غرضی دارند اما روی هم رفته معتقدیم این توهین ها پسندیده نیست. شما بازی معروفی که در تبریز برگزار شده با قضاوت  فغانی تراکتورسازی قهرمانی را از دست داد را به یاد دارید آن روز صحنه های تلخی رقم خوردو خیلی ها در تبریز اشک ریختند. باید مقداری زمان بگذرد تا این مسایل از ذهن برخی هواداران ما پاک شود. با این حال ما از همه آنها خواهش کردیم کاری نکنند که تیم به  حاشیه برود.

قلیچ خانی در پایان گفت: از حالا به بعد هم سعی می کنیم با این دوستان صحبت کنیم تا گذشته را فراموش کنند و چشم به قضاوت های بعدی فغانی داشته باشند. ما نمی گوییم ایشان طرف ما را بگیرند بلکه خواسته مان قضاوت عادلانه است ایشان همان سوت هایی که در فینال المپیک می زند را اینجا بزند. ضمنا  امیدواریم آقای فغانی هم از ما دلگیر نباشد.