هر چه به هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر نزدیک تر می شویم، زمزمه ها در مورد جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی بیشتر به گوش می رسد و ابراز علاقه تلویحی این بازیکن در چند محفل غیر رسمی نیز شایعات در این مورد را بیشتر مورد توجه قرار داده است. مصطفی آجرلو، مدیرعامل […]

tiraxtur_34هر چه به هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر نزدیک تر می شویم، زمزمه ها در مورد جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی بیشتر به گوش می رسد و ابراز علاقه تلویحی این بازیکن در چند محفل غیر رسمی نیز شایعات در این مورد را بیشتر مورد توجه قرار داده است.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل تیم تراکتورسازی که به واسطه عملکرد خوبش در فصل نقل و انتقالات مورد حمایت اکثر هواداران تیمش قرار دارد، این بار با ماموریتی دشوار مواجه است و برای اینکه سروش رفیعی را از رفتن به پایتخت منصرف کند شخصا وارد عمل شده و قرار است به زودی با حضور در تبریز جلسه ای را با این بازیکن برگزار کند. جالب اینجاست که مدیرعامل سرخ پوشان تبریزی که پیش از بازی با سایپا در اردوی تیمش حضور یافته بود نیز صحبت هایی را در میان بازیکنان در خصوص ماندن رفیعی انجام داده و از تمایل باشگاه برای حفظ این بازیکن خبر داده بود.

لازم به ذکر است که سروش رفیعی در حال حاضر به عنوان بازیکنِ سرباز در تیم تراکتورسازی حضور دارد و با توجه به اینکه دوران خدمتش در پایان نیم فصل اول لیگ شانزدهم به اتمام خواهد رسید، می تواند این تیم را ترک و راهی باشگاه دلخواه خود که خیلی ها آن را پرسپولیس می نامند، شود.