افتتاح چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز به هفته یازدهم موکول شد
افتتاح چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز به هفته یازدهم موکول شد

تراکتورسازی و ماشین‌سازی از ابتدای فصل جاری با توجه به بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام نتوانستند در این مکان به میدان بروند. چمن ورزشگاه یادگار امام عوض شده و زمین طبق استانداردهای روز جهانی آماده استفاده است. چمن یادگار امام مدتی زمان نیاز دارد تا به طور کامل آماده برگزاری مسابقات شود و در زمین […]

تراکتورسازی و ماشین‌سازی از ابتدای فصل جاری با توجه به بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام نتوانستند در این مکان به میدان بروند.

چمن ورزشگاه یادگار امام عوض شده و زمین طبق استانداردهای روز جهانی آماده استفاده است. چمن یادگار امام مدتی زمان نیاز دارد تا به طور کامل آماده برگزاری مسابقات شود و در زمین ریشه دواند.

جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در نشست خبری امروز خود، گفت: طبق مذاکراتی که با امیر قلعه‌نویی داشتم از او خواستم برای ایجاد فرصت بیشتر جهت آماده کردن زمین چمن با برگزاری دیدار هفته نهم این تیم در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی موافقت کند تا زمین به طور کامل و در بهترین شرایط برای برگزاری مسابقات تراکتورسازی و ماشین‌سازی آماده شود.

قلعه‌نویی هم با این مسئله موافقت کرده و رضایت داده تا از هفته یازدهم در ورزشگاه یادگار امام به میدان بروند. ماشین‌سازی هم در هفته دهم در ورزشگاه دیگری به میدان می‌رود.