میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: فردا یک بازی خیلی خوب بین دو تیم قدرتمند برگزار خواهد شد. به نظر من دو مربی خوب ایرانی مقابل هم قرار می‌گیرند، به همین خاطر بازی سختی را شاهد خواهیم بود و آرزو می‌کنم بازی جذاب و تماشایی باشد. همچنین امیدوارم یک نتیجه […]

tabrizebidar139507231905531476459353ir22_300x210میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: فردا یک بازی خیلی خوب بین دو تیم قدرتمند برگزار خواهد شد. به نظر من دو مربی خوب ایرانی مقابل هم قرار می‌گیرند، به همین خاطر بازی سختی را شاهد خواهیم بود و آرزو می‌کنم بازی جذاب و تماشایی باشد. همچنین امیدوارم یک نتیجه عادلانه در زمین رقم بخورد و برنده، تیمی باشد که عالی بازی می‌کند. امیدوارم تیم برنده هم تراکتورسازی باشد.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر و تأثیر آن بر عملکرد تراکتورسازی گفت: هیچ وقت چنین تعطیلاتی برای هیچ تیمی خوب نیست به‌خصوص برای تیم‌های بالای جدول که سه بازی انجام دهند و یک ماه تعطیل باشند. این تعطیلات یک نوع مزاحمت برای ما به حساب می‌آید، اما متأسفانه کاری نمی‌شود انجام داد و ما تابع هستیم. با این حال نکته خوب این است که تیم ملی ایران نتایج خوبی گرفته و این مسئله، خیلی خوب است. ما هم باید بپذیریم تعطیلات وجود دارد و با آن کنار بیاییم.

مربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که از تراکتورسازی سه بازیکن دعوت می‌شود ولی هیچ وقت از آنها استفاده نمی‌شود و آیا این مسئله روی کیفیت بازیکنان تاثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: در مورد تیم ملی نمی‌توانم صحبت کنم چراکه مربی این تیم کارلوس کی‌روش است. چون عضوی از باشگاه تراکتورسازی هستم دوست داشتم از بازیکنان ما هم در تیم ملی استفاده شود اگر کی‌روش از بازیکنان استفاده نمی‌کند این نظر مربی تیم ملی است.

یکی از خبرنگاران از مربی تراکتورسازی در مورد انتخاب علیرضا فغانی به‌عنوان داور دیدار این تیم مقابل سایپا و اعتراض هواداران در فضای مجازی سؤال پرسید که این بار به جای میگوئل، مدیررسانه‌ای تیم تراکتورسازی پاسخگو بود و گفت: هواداران تراکتورسازی هیچ حساسیتی در مورد فغانی ندارند. طرفداران تراکتورسازی منطقی هستند و ما فقط انتظار قضاوت عادلانه داریم. فغانی یکی از بهترین داوران ایران است که برای کشورمان افتخارات زیادی به‌دست آورده. مطمئنیم او در بازی با سایپا نیز منصفانه قضاوت خواهد کرد. هواداران ما به خاطر انتخاب فغانی برای این بازی ناراضی نیستند.