وقتی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت بعد از حدود یکسال و نیم علیرضا فغانی را به عنوان قاضی یک بازی تراکتورسازی برگزیند، پیش‌بینی می‌شد صدای بسیاری از هواداران تیم تبریزی درآید. تراکتوری ها که به واسطه قضاوت بحث‌برانگیز فغانی در دیدار نفت و تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ چهاردهم و از دست رفتن عنوان […]

وقتی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت بعد از حدود یکسال و نیم علیرضا فغانی را به عنوان قاضی یک بازی تراکتورسازی برگزیند، پیش‌بینی می‌شد صدای بسیاری از هواداران تیم تبریزی درآید. تراکتوری ها که به واسطه قضاوت بحث‌برانگیز فغانی در دیدار نفت و تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ چهاردهم و از دست رفتن عنوان قهرمانی، خاطرات خوبی از این داور ندارند،‌پس از انتخاب او به عنوان قاضی بازی با سایپا در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از این تصمیم پرداخته‌اند.
این در حالی است که برخی سایت‌های هواداری تراکتور نیز خواهان عذرخواهی فغانی به خاطر اتفاقات گذشته قبل از بازی شده‌اند. با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد روز سختی در انتظار علیرضا فغانی باشد. فغانی که حالا بدون شک بهترین داور بین‌المللی فوتبال ایران است و قطعا تحت تاثیر این مسائل قرار نمی‌گیرد اما او خوب می‌داند که باید حواسش را جمع‌تر کند، چراکه کوچکترین اشتباه می‌تواند اتفاقات بدتری رارقم بزند.
این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی هیچ اعتراضی به قضاوت فغانی دربازی فردا باسایپا نداشته‌اند.