اطلاع دقیقی از برنج‌های آمریکایی ویژه ماه محرم ندارم/ به آمریکا جنس صادر می‌کنیم
اطلاع دقیقی از برنج‌های آمریکایی ویژه ماه محرم ندارم/ به آمریکا جنس صادر می‌کنیم

کریم مهری درباره فروش برنج آمریکایی ویژه محرم با آرم دولتی اظهار داشت: ممکن است واردات برنج در جهت تنظیم بازار اتفاق بیفتد و در کل کشور هم توزیع شود. وی افزود: بنده چیزهایی در این ارتباط شنیده‌ام اما نسبت به این که برنج وارد و ثبت‌سفارش شده از آمریکای لاتین بوده یا آمریکا اطلاع […]

کریم مهری درباره فروش برنج آمریکایی ویژه محرم با آرم دولتی اظهار داشت: ممکن است واردات برنج در جهت تنظیم بازار اتفاق بیفتد و در کل کشور هم توزیع شود.

وی افزود: بنده چیزهایی در این ارتباط شنیده‌ام اما نسبت به این که برنج وارد و ثبت‌سفارش شده از آمریکای لاتین بوده یا آمریکا اطلاع دقیقی در دست ندارم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر به آمریکا جنس صادر می‌کنیم و مثلا همین فرش تبریز خودمان به آمریکا صادر می‌شود، افزود: نه ما واردکننده هستیم که خودمان شخصا تصمیم بگیریم و نه اطلاعات دقیقی در این ارتباط داریم؛ به هر حال بنده پیگیر موضوع هستم تا اطلاعات دقیقی در این ارتباط به دست بیاورم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: در سطح کلان کشور از نقاط مختلف جهان مثل آمریکای لاتین، اروگوئه، آرژانتین و هند واردات برنج اتفاق می افتد که در جهت تنظیم بازار داخل است، چرا که نیاز برنج ما از میزانی که در داخل تولید می شود بیشتر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: البته بنده قبلا هم عرض کردم نه ثبت‌سفارشی کرده‌ام و نه اطلاع دقیقی از موضوع دارم.

در روزهای گذشته عزاداران و روحانیون نسبت به فروش برنج آمریکایی ویژه ماه محرم در فروشگاه‌های دولتی واکنش نشان دادند.