جزئیات عملیات تکفیری‌ها در شیراز
جزئیات عملیات تکفیری‌ها در شیراز

وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در استان فارس و همچنین کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره در این رابطه خبر داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات اظهار داشت: به برکت توسلات و دعاهای مردم محب اهل بیت (ع)، رحمت واسعه خداوندی مشمول این سرزمین شد […]

وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در استان فارس و همچنین کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات اظهار داشت: به برکت توسلات و دعاهای مردم محب اهل بیت (ع)، رحمت واسعه خداوندی مشمول این سرزمین شد و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و مردم شریف استان فارس توانستند یکی از توطئه‌های ضدامنیتی گروه‌های تروریستی تکفیری را خنثی نموده و از ارتکاب یک جنایت ضد انسانی در مراسمات تجدید بیعت با الگوی آزادگان جهان ممانعت به عمل آوردند.
وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران بزرگوارش به امت عزادار افزود: در این عملیات تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیرایرانی بودند دستگیر و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری و تجهیزات متعلقه از تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

وزیر اطلاعات افزود: اسناد موجود نشان‌دهنده خط دهی دشمنان ایران اسلامی از آن سوی مرزها در هدایت عناصر تروریست برای ایجاد نزاع‌های مذهبی در داخل کشور بوده که با هوشیاری مردم شریف ناکام مانده است.

به گفته علوی اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.