مسکن یکی از مشکلات اصلی جامعه است
مسکن یکی از مشکلات اصلی جامعه است

آیت‌الله هادی ملکوتی امشب در دیدار مسئولان بنیاد مسکن استان و اصحاب رسانه با بیان اینکه برخی از خدمات به صورت ریشه‌ای بوده ولی با عدم اطلاع‌رسانی چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. وی با اشاره به اینکه طرح‌های هادی، ساخت و ساز، برق، آب و … کارهایی هستند که خدمات در این راستا بیشتر مورد […]

۱۳۹۳۰۶۰۵۰۰۰۳۷۵_photoaآیت‌الله هادی ملکوتی امشب در دیدار مسئولان بنیاد مسکن استان و اصحاب رسانه با بیان اینکه برخی از خدمات به صورت ریشه‌ای بوده ولی با عدم اطلاع‌رسانی چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های هادی، ساخت و ساز، برق، آب و … کارهایی هستند که خدمات در این راستا بیشتر مورد توجه عموم و قابل لمس برای آن‌ها خواهد بود و باید مسئولان این گونه خدمات را به اطلاع عموم برسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولان دولتی باید شکرگزار این توفیق الهی باشند که در راه خدا به بندگانش خدمات ارائه می‌دهند و از این سعادت به درستی بهره گیرند.

وی با استناد به یکی از اهداف بزرگ امام خمینی(ره) در زمینه مسکن، گفت: یکی از مشکلات اصلی جامعه مسکن بوده که از آرمان‌های امام راحل در این زمینه است که بعد از چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تاسیس بنیاد مسکن کرده‌اند.

ملکوتی اظهار کرد: خبرنگاران مختص به این زمان نیستند بلکه واقعه کربلا را نیز یک خبرنگار و مورخ بیان کرده است و از این رو تأثیر بسزایی در هر دوره زمان داشته است.

وی افزود: خبرنگار می‌تواند با نفوذ و بیان درد جامعه آن‌ها را به گوش مسئولان برساند و آنها را با دردهای جامعه آشنا سازد.

عضو مجلس خبرگان رهبری توصیه کرد: رشد همه‌جانبه در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و … با حضور و ورود خبرنگاران امکان‌پذیر است.

وی به میهمان‌نوازی و قدمت تاریخ شهرستان سراب اشاره کرد و گفت: با مطالعه تاریخ می‌توان مشاهده کرد که این شهرستان چه علمای بزرگی را تحویل جامعه اسلامی داده‌اند که از آن می‌توان وجود پر برکت علامه امینی را یادآور شد.

در پایان این دیدار بازدید از روستای اسلام‌آباد و پروژه‌های طرح هادی این روستا نیز صورت گرفت که مسعود رادبه، رئیس بنیاد مسکن سراب در خصوص پروژه‌های این روستا اظهار کرد: طرح هادی در این روستا از سال گذشته آغاز شده و امسال به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: برای این روستا ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته که در این راستا آسفالت‌ریزی، ایجاد معابر، احداث جوب صورت گرفته است و تقریبا فاز اول مربوط به بنیاد مسکن به پایان رسیده است.