سینا عشوری درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خدا را شکر همه‌چیز خوب است و در حال حاضر هم تمریناتمان را به‌صورت خیلی منظم دنبال می‌کنیم. وی در مورد وضعیت چمن استادیوم یادگار امام، گفت: تا جایی که خبر دارم فعلاً مشغول پهن کردن چمن هستند و آن‌طور که می‌گویند، باید به نخست دیدار ما پس […]

۱۳۹۴۱۲۰۸۰۹۵۶۵۰۷۸۱۷۲۳۰۴۳۴سینا عشوری درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خدا را شکر همه‌چیز خوب است و در حال حاضر هم تمریناتمان را به‌صورت خیلی منظم دنبال می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت چمن استادیوم یادگار امام، گفت: تا جایی که خبر دارم فعلاً مشغول پهن کردن چمن هستند و آن‌طور که می‌گویند، باید به نخست دیدار ما پس از تعطیلات برسد. البته صحبت کردن در مورد چمن کار من نیست ولی مثل‌اینکه قلعه‌نویی از وضعیت آن رضایت چندانی ندارد.

هافبک تیم تراکتورسازی تصریح کرد: صحبت کردن در مورد وضعیت چمن استادیوم در حیطه اختیارات من نیست و به‌هرحال آنجا هم مسئولانی دارد که در این زمینه باید پاسخگو باشند.

عشوری با اشاره به تعطیلات مکرر رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: ما هدفی جز قهرمانی نداریم و نباید به این چیزها توجه کنم ما باید ۳ امتیاز تمامی مسابقات را به دست بیاوریم تا در پایان لیگ بتوانیم بدون هیچ اماواگری، قهرمان لیگ برتر شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی امسال می‌تواند به قهرمانی در لیگ برتر برسد یا خیر، افزود: امسال چیز جز قهرمانی راضی‌مان نمی‌کند و به‌قول‌معروف اسب خودمان را برای قهرمانی زین کرده‌ایم.

بازیکن تیم تراکتورسازی، در مورد حضور سعید آقایی که دوست صمیمی او محسوب می‌شود، در اردوی تیم ملی، تأکید کرد: سعید لیاقتش خیلی بیشتر از این‌هاست. او در حال حاضر بهترین دفاع چپ ایران به‌حساب می‌آید که حضورش برای تراکتورسازی یک نعمت بزرگ است.

وی افزود: بنده هم از اینکه این روزها خوش می‌درخشد، خوشحالم و امیدوارم به همه آرزوهایش برسد.

عشوری درباره دیدار تیمش در هفته هشتم لیگ برتر مقابل تیم سایپا، گفت: به‌هرحال فعلاً که در تعطیلات هستیم اما سایپا یک تیم قابل‌احترام و دوست‌داشتنی است که ما هم مقابل این تیم قطعاً کار راحتی نخواهیم داشت.