مسئولان باشگاه تراکتورسازی در صدد هستند هرطور شده سروش رفیعی را برای نیم فصل دوم حفظ کنند. رفیعی که سرباز تراکتور است و در نیم فصل، سربازی اش تمام می شود، زمزمه های حضورش در پرسپولیس و چند تیم دیگر شنیده می شود؛ اما تراکتوری ها مذاکره با او را زودتر از سایر تیم ها […]

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در صدد هستند هرطور شده سروش رفیعی را برای نیم فصل دوم حفظ کنند. رفیعی که سرباز تراکتور است و در نیم فصل، سربازی اش تمام می شود، زمزمه های حضورش در پرسپولیس و چند تیم دیگر شنیده می شود؛ اما تراکتوری ها مذاکره با او را زودتر از سایر تیم ها آغاز کرده اند.

به گفته امیر قلعه نویی اگر رفیعی دلش با تراکتورسازی نباشد، از این تیم جدا می شود و به تیم دیگری می رود. قلعه نویی در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرد باید زودتر تکلیف سروش رفیعی مشخص شود تا اگر جدایی طلب بود، بتواند برایش جایگزینی انتخاب کند.

در این راستا اگر رفیعی از تراکتورسازی برود، اولویت قلعه نویی برای انتخاب جایگزین، بازیکن داخلی است؛ اما با توجه به اینکه بازیکنان داخلی در پست رفیعی اکثرا دارای تیم هستند، احتمالا او باید رو به نفرات خارجی بیاورد و سومین سهمیه خارجی تیمش را پر کند.