درباره شایعات روزهای اخیر مبنی بر مذاکره سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی در اردوی تیم ملی اظهار داشت: این صحبت ها همیشه مطرح می شود.ما نمی توانیم بگوییم بازیکنان در اردوی تیم ملی با یکدیگر صحبت نکنند. چه اشکالی دارد که بازیکن ما با بازیکن پرسپولیس حرف بزند. اصلا شاید سروش […]

درباره شایعات روزهای اخیر مبنی بر مذاکره سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی در اردوی تیم ملی اظهار داشت: این صحبت ها همیشه مطرح می شود.ما نمی توانیم بگوییم بازیکنان در اردوی تیم ملی با یکدیگر صحبت نکنند. چه اشکالی دارد که بازیکن ما با بازیکن پرسپولیس حرف بزند. اصلا شاید سروش با سیدجلال صحبت کرده باشد تا او به تراکتور بیاید.

وی درباره بازی تدارکاتی روز جمعه تراکتورسازی گفت: ما هنوز نتوانستیم حریفی را پیدا کنیم تا با آن مسابقه بدهیم. یک زمانی بود که در همین تبریز ۱۲تیم فوتبال داشتیم که هر کدامشان یک زمین چمن اختصاصی داشتند در همین کارخانه تراکتورسازی ۵ تیم فوتبال فعالیت می کرد. متاسفانه امروز در شهر ما هم تیم ها منحل شده اند و تنها ۲، ۳ تیم فعال در سطح بالا قرار دارند که ما با عقاب تبریز و شهرداری تبریز صحبت کردیم اما آنها هم خودشان بازی دارند و نمی توانند برابر ما به میدان بروند.

ذوالفقاری در پایان اذعان داشت: قلعه نویی تلاش می کند تا این مشکل حل شود.باشگاه نیز هرکاری از دستش بربیاید ، انجام می دهد.