لوسیانو ادینیو که سابقه آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارد در ۷ بازی ابتدایی لیگ برتر فقط دو بار توانسته دروازه حریفان را باز کند. همین موضوع مهاجم برزیلی تراکتورسازی را تحت فشار قرار داده تا جایی که ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی آمار گلزنی بالاتری از ادینیو در فصل جاری دارد. صد […]

d747db1b-87d8-4a86-a52d-82f8048ac1b8لوسیانو ادینیو که سابقه آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارد در ۷ بازی ابتدایی لیگ برتر فقط دو بار توانسته دروازه حریفان را باز کند. همین موضوع مهاجم برزیلی تراکتورسازی را تحت فشار قرار داده تا جایی که ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی آمار گلزنی بالاتری از ادینیو در فصل جاری دارد.

صد در صد آماده ام

با اینکه در چند روز اخیر تمرینات تراکتورسازی تعطیل شده بود اما من به طور شخصی تمریناتم را پیگیری می کردم و حالا هم صد در صد آماده هستم. لحظه شماری می کنم تا هرچه سریعتر بازی های لیگ برتر دوباره آغاز شود تا بتوانیم به صدرنشینی خود در لیگ برتر تداوم بخشیم.

ماه آینده به برزیل می روم

در این چندماهه نتوانستم به مرخصی بروم و دائما تمرین کردم تا آمادگی ام را حفظ کنم. اما برنامه ریزی کردم تا بعد از بازی با گسترش فولاد که در ماه آینده برگزار می شود سفری چند روزه به برزیل داشته باشم تا خانواده ام را از نزدیک ببینم. فکر می کنم در آن مقطع مسابقات دچار تعطیلی می شود و بهترین فرصت است که من چند روزی را در کنار خانواده سپری کنم.

اول تراکتور، بعد آقای گلی

این روزها با هرکسی صحبت می کنم به من می گوید چرا این قدر کم گل می زنی. درست است من به عنوان مهاجم یکی از وظایفم گلزنی است اما اول از همه موفقیت تراکتورسازی مهم است و بعد از آن گلزنی من. من هم دوست دارم مثل دو فصل قبل که در تراکتورسازی بودم و آقای گل شدم این عنوان را تکرار کنم اما وقتی یازده بازیکن به زمین می روند همگی یک هدف دارند و آن هم پیروزی تیم شان است. تا حالا هم تراکتور نتایج خوبی گرفته و من هم یکی از بازیکنان این تیم هستم.

بالای بیست گل می زنم

با این که تا الان فقط توانسته ام دو گل به ثمر برسانم اما هدفم این است که تا پایان فصل بیش از بیست گل وارد دروازه حریفان کنم. انگیزه بالایی برای این کار دارم و اگر تا الان هم تعداد گل هایم زیاد نیست فقط از روی بدشانسی من است. نمی دانم چرا این فصل هیچ کدام از شوت هایم درون گل نمی رود و اکثرا دروازه بان ها شوت های مرا مهار می کنند. دوست دارم که این فصل نیز مثل گذشته آقای گل لیگ ایران شوم.

ایران قطعا به جام جهانی می رود

اگر زمان تمرین ما با بازی ازبکستان و کره جنوبی مقابل ایران یکی نشود حتما این دو بازی را می بینم و امیدوارم ایران به برتری برسد. البته با شناختی که از تیم ملی ایران دارم مطمئنم در این دو بازی پیروز می شود. چون قدرت بازیکنان ایرانی بیشتر از سایر تیم های آسیایی است. با شرایطیی که کی روش توانسته در تیم ایران به وجود بیاورد مطمئنم که آنها به جام جهانی صعود می کنند.

حتی یک بار هم با کی روش حرف نزدم

دو سال پیش که در ایران بودم بارها گفتم که دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم اما کسی توجه نکرد. حتی یک بار هم نتوانستم با کی روش حرف بزنم و دیگر از این فکر بیرون آمدم. الان دیگر تمرکزم فقط روی تراکتورسازی است چون دیگر از من گذشته که بخواهم در تیم ملی بازی کنم. دوست داشتم حداقل یک بار این اتفاق برایم بیفتد و با پیراهن ایران گل بزنم اما مرا نخواستند و دیگر به این موضوع فکر نمی کنم.

برزیل فقط یک نیمار دارد

بازی های تیم ملی برزیل را هم کم و بیش دنبال می کنم. به نظرم در سال های اخیر فوتبال برزیل افت زیادی داشته و باید بیشتر روی آن کار کنند تا مثل گذشته موفق شوند. الان فقط برزیل نیمار را دارد و سایر بازیکنان خیلی خوب نیستند. امیدوارم شرایطی فراهم شود که دوباره برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ قهرمان جهان شود.

فقط با آدریانو در ارتباطم

با اینکه در ایران بازیکنان برزیلی زیادی بازی میکنند اما من فقط با آدریانو آلویز در ارتباط هستم. آدریانو در تبریز زندگی می کند و خانه اش نزدیک ماست. به خاطر همین دائما همدیگر را می بینیم. مثلا خسوس دروازه بان گسترش خانه اش از من دور است و خیلی نمی توانیم با یکدیگر دیدار کنیم. اما دوست دارم که تمام بازیکنان برزیلی شاغل در ایران موفق باشند.