تراکتوریکی از تیم هایی است که بارها کادر فنی آن اعلام کرده اند از تعطیلات بیش از اندازه لیگ برتر ناراحت هستند حالا این تیم صدر نشین برای این که از رقبا عقب نیفتد به دنبال حریف تدارکاتی می گردد اما معضلی که برای انها وجود دارد این است که تعداد تیم هایی غیر لیگ […]

phpthumb_generated_thumbnailjpg-2_2تراکتوریکی از تیم هایی است که بارها کادر فنی آن اعلام کرده اند از تعطیلات بیش از اندازه لیگ برتر ناراحت هستند حالا این تیم صدر نشین برای این که از رقبا عقب نیفتد به دنبال حریف تدارکاتی می گردد اما معضلی که برای انها وجود دارد این است که تعداد تیم هایی غیر لیگ برتری در تبریز کم است و تیم های دسته اولی نیز در کوران مسابقات هستند، همین موضوع برای آنها مشکل ساز شده است. تراکتور تصمیم داشت به مصاف تیم شهرداریی یا “عقاب” اما هر کدام از این تیم ها به دلایلی مخالفت کرده اند. ضمن اینکه کادر فنی تراکتورسازی قصد داشتند در این تعطیلات به مصاف ذوب آهن یا سیاه جامگان بروند که اتفاقات اخیر این دو تیم نیز مانع انجام بازی شد. به همین دلایل مشخص نیست که بالاخره تراکتورسازی حریف تدارکاتی پیدا خواهد کرد یا خیر. گفته می شود شاگردان قلعه نویی پنجشنبه یا جمعه در یک دیدار تدارکاتی حاضر خواهند شد اما حریف آنها هنوز مشخص نیست.

ضمن اینکه سرخپوشان تبریز تصمیم داشتند چند روز پیش از بازی با سایپا به تهران بیایند و اردویی ترتیب دهند که موافقت با این کار صورت نگرفته و این اردو نیز لغو شده است. احتمال می رود انها به دلیل نداشتن بودجه کافی اردوی خود را لغو کرده اند.