مرحله چهارم جام حذفی کشور قرعه‌کشی شد و فینالیست‌های اولین دوره جام حذفی کشور در سال ۵۵ در این مرحله به مصاف هم می‌روند. طبق قرعه‌کشی صورت گرفته برای تعیین میزبانی، تیم تراکتورسازی باید در انزلی به مصاف ملوان برود. شهرداری تبریز نیز میزبان شهرداری فومن است. اما بازی‌های تیم‌های گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی نیازی به […]

۱۳۹۵۰۷۰۲۰۰۰۱۴۴_photoaمرحله چهارم جام حذفی کشور قرعه‌کشی شد و فینالیست‌های اولین دوره جام حذفی کشور در سال ۵۵ در این مرحله به مصاف هم می‌روند.

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته برای تعیین میزبانی، تیم تراکتورسازی باید در انزلی به مصاف ملوان برود. شهرداری تبریز نیز میزبان شهرداری فومن است.

اما بازی‌های تیم‌های گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی نیازی به قرعه‌کشی برای تعیین میزبان نداشته و ماشین‌سازی تبریز در این مرحله و در یک بازی حساس میزبان تیم خونه به خونه بابل است. دو تیم سال گذشته در لیگ یک دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با تساوی خاتمه یافت.

اما گسترش‌فولاد بعد از برتری پر گل برابر تیم اراکی، میزبان تیم مس رفسنجان است. این دو تیم در جام حذفی سابقه بازی مقابل هم را داشته و در سال ۸۹ گسترش‌فولاد تبریز موفق به حذف این تیم شده بود.