محمد ایرانپوریان در مورد پیروزی تراکتورسازی در نخستین قدم از جام حذفی مقابل فولاد یاسوج می گوید: بازی بسیار خوبی بود، متأسفانه در شروع مسابقه حریف را دست‌کم گرفتیم و با حال و هوای دیگری وارد زمین شدیم، هرچه گذشت شرایطمان بهتر شد و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. موقعیت‌های زیادی در این بازی […]

ایرانپوریان: هر روز پنالتی می زنم

محمد ایرانپوریان در مورد پیروزی تراکتورسازی در نخستین قدم از جام حذفی مقابل فولاد یاسوج می گوید: بازی بسیار خوبی بود، متأسفانه در شروع مسابقه حریف را دست‌کم گرفتیم و با حال و هوای دیگری وارد زمین شدیم، هرچه گذشت شرایطمان بهتر شد و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. موقعیت‌های زیادی در این بازی خلق کردیم، اما نتوانستیم از همه آنها بهره ببریم.

وی در مورد اینکه آیا نگاه‌شان به جام حذفی جدی است، می گوید: صددرصد همینطور است، ما هدفمان کسب یک مقام قهرمانی در فصل جاری است و در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی با قدرت به میدان می‌رویم.

مدافع تراکتورسازی در مورد غیبت ملی‌پوشان تیمش و اینکه در مرحله بعد ممکن است بدون حضور ملی‌پوشان به میدان بروند، می‌گوید: بهتر بود بازی در مقطع دیگری برگزار شود تا تمامی نفرات حضور پیدا کنند، البته باید بگویم فاصله بین بازیکنان ما زیاد نیست و اختلاف کمی بین نفرات اصلی و ذخیره وجود دارد و بازیکنانی که روی نیمکت نشسته‌اند کیفیت‌شان پایین‌تر از نفرات فیکس نیست.

ایرانپوریان در مورد اینکه چهارمین پنالتی خود را در فصل جاری به گل تبدیل کرد، افزود: از این بابت خدا را شکر می‌کنم، خوشبختانه تا به اینجا ۴ گل در لیگ برتر به ثمر رساندم که ۳ تا از آنها از نقطه پنالتی بوده، یک گل دیگر هم در جام حذفی از نقطه پنالتی به ثمر رساندم و خوشحالم که توانستم زحمات هم‌تیمی‌هایم را به ثمر بنشانم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا به ‌طور دائم تمرین پنالتی می‌کند، توضیح می دهد: در طول هفته تمرین پنالتی می‌کنم و خوشحالم در زدن این ضربات پنالتی عملکرد خوبی دارم و خدا هم در این زمینه به من کمک کرده است. دائم تمرین می‌کنم تا موقع زدن ضربات پنالتی تمرکز لازم را داشته باشم.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه آخرین باری که پنالتی خراب کرد، چه زمانی بود، گفت: این مساله را به یاد ندارم، خوشبختانه در دو، سه فصل اخیر تمام ضرباتم به گل تبدیل شده است.

ایرانپوریان در مورد تصاویر پخش‌شده از چمن ورزشگاه یادگار امام و اینکه زمین کیفیت خوبی نداشته است، این واکنش را نشان داد: امیدوارم چمن زمانی که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، کیفیت خوبی داشته باشد و در شرایطی آرمانی مورد استفاده قرار بگیرد. امیدوارم این تصاویر شرایط چمن در زمان تحویل نباشد.