افزایش تعداد بیکاران و جویای کار در بناب
افزایش تعداد بیکاران و جویای کار در بناب

صمد اخلاصی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بناب در جمع اعضای این کارگروه با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال در شهرستان بناب اظهار داشت: در ۵ ماهه اول سال در شهرستان بناب ۷۵۴ شغل جدید در سامانه ثبت شده بود که ۵۰ درصد از برنامه ابلاغی عقب بودیم. وی افزود: اما ظرف ۴۰ […]

صمد اخلاصی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بناب در جمع اعضای این کارگروه با ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال در شهرستان بناب اظهار داشت: در ۵ ماهه اول سال در شهرستان بناب ۷۵۴ شغل جدید در سامانه ثبت شده بود که ۵۰ درصد از برنامه ابلاغی عقب بودیم.

وی افزود: اما ظرف ۴۰ روز گذشته با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته تعداد شغل‌های ثبت شده در ۶ ماهه اول سال به یک هزار و ۵۱۸ نفر افزایش یافت که جلوتر از برنامه نیز هستیم.

اخلاصی تصریح کرد: با توجه به اختصاص ۳ هزار نفر سهم شهرستان بناب جهت ایجاد اشتغال در سال ۹۵ هم اکنون بیش از ۵۰ درصد آن تحقق یافته و امیدواریم تا پایان سال بیش از سهمیه اختصاصی در این شهرستان ایجاد شغل کنیم و با استمرار این روند قطعاً تا پایان سال بیش از تعهدات خود شغل ایجاد خواهیم کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب همچنین یادآوری کرد: در ۶ ماهه اول سال ۹۴ آمار و تعداد نفرات ثبت نامی جویای کار یک هزار و ۵۹ نفر بود در حالی که این تعداد در ۶ ماهه دوم سال ۹۵ یک هزار و ۱۶۸ نفر است.

اخلاصی افزود: تعداد افراد به کار گمارده شده در ۶ ماهه اول سال ۹۴ یکصد و ۹۸ نفر بود در حالی که در ۶ ماهه اول امسال این رقم ۳۰۴ نفر است.